odlagaliste

ponedjeljak, 26.05.2008.

Nanjing, lazni kineski gradovi, trazenje posla u Shanghaiju i nalazenje istog

Image Hosted by ImageShack.us

Za pocetak, ovako izgleda kineska karta svijeta. Da, sad smo mi tamo negdje na rubu, izobliceni.
Dugo nisam pisala jer sam bila sva zbrckana i nisam imala komp. Pa ukratko...prosli vikend sam bila u Nanjingu, da pridodam jos jednu prijestolnicu u svoju malu kolekciju kineskih prijestolnica. Dakle, Nanjing je jos jedno milijunsko selo, ali nije previse gadan kao recimo Guangzhou. Nanjing ima jezero i brdo. Jezero (cudnog li cuda) nije Zapadno jezero vec Zmajevo. Ta sala sa Zapadnim jezerom seze jos iz Hangzhoua, jer je tamo prvo i pravo Xi Hu, po kojem su Kinezi nazvali jos 40ak jezera diljem zemlje. Tako da je velika vjerojatnost da cete na nekakvom izletu nabasati bas na Xi Hu tj Zapadno jezero.
Image Hosted by ImageShack.us

Ne znam zasto mi se bilo malo teze snalazit po Nanjingu nakon ovog zapadnjackog Shanghaija...
Sto ne propustiti u Nanjingu...memorijalni centar nanjingskog masakra. Ne znam bas izvoditi pridjeve od kineskih imena. 1937-38. Japanci poubijali oko 300 000 Kineza. Lijep muzej, dobro organizirano, cak je i svjetlo ok sto je rijetka zvijerka u kineskim kulturnim ustanovama. Osim same zgrade postoji i park okolo koji je vec malo gadan jer ima neke jezive kipove umirucih ljudi, al poanta je postignuta. Japanac zao. Nema slika jer je padala kisa.
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je slikano prvi dan, prije kise, 33 celzijusa...majica 15 yuana, patike 35, obe
Brzo prelazimo na temu br 2. Ovaj vikend sam s 4 kokoske otisla u jedan od 9 novih shanghajskih gradova. To su kao nekakvi sateliti koji su uglavnom jos u gradnji. Naravno planski su i tu su da zaustave sprawl, stvore nove lokalne centre i bla bla...urbanizam. Al ovo je Kina, dakle ti gradovi (nekoliko ih je dovrseno) zjape prazni; hrpetine kuca s okucnicama, ceste, parkovi vrtovi...prazno. Kao kulise. Jedna mudra djevojka mi je objasnila kako je to sagradjeno da bi se odrzala prividna trzisna vrijednost drugih stvari i kako bi oni koji imaju para imali cime baratat na trzistu...Moje priprosto znanje o ekonomiji mi ne omogucava niti da ponovim objasnjenje kako valja. Stvarno je imalo smisla, samo ja ne znam ponovit.
Jos jedna drazesna stvar u vezi tih gradova jest to da su tematski...Ima ih 9, od toga su dva kineska, i po jedan skandinavski, njemacki, kanadski, britanski, mediteranski, spanjolski i nizozemski. To znaci da npr njemacki grad izgleda kao pravi njemacki grad, i da ima pivnice i ostale njemacke karakteristike. Ova nedjelja je bila za Thames town tj british one.
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Jebiga zalomio im se berlinski medvjed...sto je silno uzrujalo moju njemacku prijateljicu. Nije bilo Engleza da se uzrujaju sto su maznuli citav vizualni identitet nekog grada.
Image Hosted by ImageShack.us

Sljedeci vikend - skandinavski grad. Ako uspijemo otkriti kako doci do njega. Svi su dosta daleko, izvana karata na engleskom jeziku.
tema 3
Trazila sam posao, te ga i nasla. Odlucila sam da je nakon 5 mjeseci dosta zajebancije po lose placenim internshipima, upoznavanja drugih naroda i narodnosti, te da se treba prihvatiti posla. Mlada i neiskusna arhitektica (ja) uspjela je naci posao kroz par tjedana. Moja velika prednost je to sto sam u Kini (odbijaju ljude s eth, jer da ko ce im rjesavat vizu, a i kad dodju rizicno je hoce li ostat, hihi), i to sto nisam Kinez, pa mi je pocetna placa 4 puta veca od one kineskog inzenjera. Naravno, sve je to jos uvijek kikiriki...al da se ima za kruh i taxi...
Od biroa koji su me htjeli ja sam odabrala Jamesa jer me je on sarmirao pitanjem jel mi smeta sto u uredu radi i jedna djevojka iz Srbije. Imao je i djevojku Hrvaticu, a sad naravno ima Kineskinju. Oni su mi bili najmanje kineski u svojim projektima i imaju dosta stranaca i espresso mashinu. Koliko to sve lijepo zvucalo, roditelji me se namjeravaju odrec jer sam ja trebala samo malo skoknut do Kine na par mjeseci, a ne pocet radit. Postoji mogucnost da im se ostvari zelja da se brzo vratim jer Kinez recentno ne da radnu vizu za mladje od 26 godina. Ni starije od 60, al boli me k za njih. Sa 60 covik i onako triba u penziju.
Cesto pomislim kako sam malo produzila svoje studije i ugrizla me jednom savjest kad su moji prijatelji poceli ozbiljne zivote i zaposlili se a ja hmmm otkrivala drazi drugih kultura na drugom kraju iste tektonske ploce, i onda me Kinez ovako iznenadi! Nemas 26? Ma polako, nije jos vrijeme da pocnes radit.
Image Hosted by ImageShack.us

Ako se ne kuzi - to je jaje. Malo nam je dugo bilo u frizideru.
O poslu kad se malo usemim...Nego, kako ja nemam iskustava sa razgovora za posao, jel ok da me se pita jesam li trudna i jel imam decka i u kojoj drzavi? Ja mislim da je to intimna stvar, iako kuzim da nikom nije bas u interesu zaposliti trudnicu.
Image Hosted by ImageShack.us

Ovo je prizor iz parkica za vrijeme potresa. naravno da ni u slucaju elementarne nepogode nismo smjeli ugazit na travu.
U sljedecem nastavku otkrivam svoju novu ljubav.

26.05.2008. u 10:39 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja