odlagaliste

srijeda, 09.04.2008.

selo vs grad

Privremenim ukucavanjem (ukuciti, ne ukucati) u Shanghaiju porastao mi je zivotni standard, no drasticno pao kompjuterski. Naime dodijeljeno mi je klasicno stolno racunalo, pa sam zakinuta za bivanje onlajn non stop kao u Hangzhou. Imam osjecaj da jedino ja i cistacica nemamo laptop. Mozda i onaj Kinez koji mi friga manistru na ulici u 5 ujutro.
Kad sam pitala za internet cafe svi znaju samo za mjesta s vajrles vezom. Jel triba kome kupit laptop? Posaljite pare i stize vam ubrzo.
Jucer sam bila na policiji da bih se registrirala kao privremeni stanovnik. Rjesila stvar u 5min. A kad se sjetim trauma iz Hangzhoanske policijske stanice...
Ovaj je policajac cak znao malo engleskog. Nije nikad cuo za Hrvatsku, pa je upisao drzavljanstvo pod prezime. Sladak je. Ona kokos u Hangzhou me bila prekrstila u Matasu.
I dobila sam boraviste na godinu dana. Zasto? Zato sto mogu. Zanimljiva stvar je da sam izlaskom iz zemlje u veljaci i ponovnim ulaskom produzila trajanje vize. Dakle kad trazite kinesku vizu odaberite multiple entry.

Opcenito mi je ovdje lakse snalaziti se, ne samo sto vise ljudi govori engleski nego i imaju vise smisla za sporazumijevanje rukama i nogama. Nekidan sam u liftu srela malog kineskog djecaka i pokazao mi je da sam visoka a on mali, da je on s 28og kata i potom upitao Are you England?
Svejedno i dalje vucaram okolo zlatnu tekicu s malo kineskog za svaku priliku, iako sam jucer nenamjerno narucila jetricu umjesto goveda. Bar nije bilo kostiju.
U subotu sam imala hranidbeno iskustvo koje me sjetilo na dane na selu. Indonezanka je kuhala indonezijski rucak, a jedan se Kinez htio iskazati pa je spremio juhu od svinjina repa i peraje pasa morskog. Skromna me mogucnost izrazavanja sputava da opisem tu ogavnost kako mirisom tako i okusom. Protrnem kad se sjetim.
Kad sam vec sva pobrkana i nepovezana...Kinez ima rengen na ulazu train stationa. Ja sam nosila noz koji oblikom i velicinom granici sa sjekirom i Kinez rengenolog se ni jednom ne obrecnu.
A sada ono sto sam vec odavno trebala napravit...chinglish time. Znam da je toga pun internet, al evo da i ja malo doprinesem, jer u Gradu i nema previse ispada lingvisticke naravi pa mislim da necu naici na bolje.
Image Hosted by ImageShack.us

>>ovo nije jos chinglish, nego dasak doma. stanica metroa lancun. znaci plavo selo.
Image Hosted by ImageShack.us

>>da se slucajno ne biste nogom primili za rukohvat, Kinez je to lijepo objasnio
Image Hosted by ImageShack.us

>>tko bi odolio banci s ovakvim imenom? Jos kad kraj ATMa ima ovo...
Image Hosted by ImageShack.us

>>mozda se ja samo ne razumijem u financije, pa pomozite ekonomisti, what does this machine do? ping?
Image Hosted by ImageShack.us

>>gradjevinsko arhitektonska, pripazite na mramornu gromadu, i ona ima dusu i osjetljiva je. Zapravo ako je chinese quality, upozorenje i ima smisla.
Image Hosted by ImageShack.us

>>Kinez je razdragano bice koje voli vatromet, pa je eto zabranjen u hodnicima...
Image Hosted by ImageShack.us

>>mozda i nije greska...
Image Hosted by ImageShack.us

>>ma samo su malo pobrkali, zapravo je sve jasno
Image Hosted by ImageShack.us

>>izazov?

Slijede tri omiljena mi, bez komentara. Samo, malo se bojim za svoj engleski. Srecom da mi je cima norvezanka. Imamo i privremenu Kineskinju u stanu koja sinoc nije mogla uci u sobu jer je mislila da je zakljucana, a bila je sama u stanu. Kad je napokon otvorila nezakljucana vrata poslala mi je sms I am unlocked i puno smajlica. A draga djevojka. Nadam se da je mislila na vrata, jer su se u medjuvremenu decki vratili kuci...Ma sva sam prosta. Fuj.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


I vise ne citam Murakamija. Iako sam to davno odlucila, procitala sam skoro sve prevedeno na hrvatski, a ovdje sam se pomamila i kupila jednu na engleskom (zbog straha od zaboravljanja pravog engleskog). I opet je lik u nekoj kolibi u pripi...jao.

09.04.2008. u 06:00 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja