odlagaliste

četvrtak, 03.04.2008.

evo objavka napokon, vi zedni ljudi

Prije svega posebna zahvala Dragani Knezovic sto mi je dala melem prije puta. Ovdje mi silno zatreba jednom tjedno i genijalan je (besplatne li reklame) u usporedbi s gofnom od labella.

Ostala sam duzna ponesto podataka pa cu sad nadoknaditi.
U sjevernoj smo prijestolnici razgledali razna cudesa: Zabranjeni grad, Ljetnu palacu, Lama hram, ja sam otisla u Maov mauzolej i vidila Maa osobno. Navodno povremeno ide na uljepsavanje u Rusiju. Postoji trac da mu je jednom otpalo uho u transportu. Liu Da nije vidio Maa. U Velikoj palaci naroda (tu im je auditorij s 10 000 mjesta) posebno me impresionirao dijapazon koristenih lustera.
Image Hosted by ImageShack.us

---da,da, bili smo i na zidu
Kao pravi alternativni turisti odabrali smo turu po neobnovljenom dijelu. Puhalo je ko u Senju u najboljima danima. Vodic nam je bila bakica od milja prozvana baba zidarusa.
Image Hosted by ImageShack.us

--baba i ja
Nakon Beijinga zaputismo se u Xi’an. Drevni gradic koji je bio prijestolnica za vrijeme dinastija Zhou, Qin, Han, Sui i Tang. Daklem dugo. Jedini je sacuvao svoje zidine, pa danas mozete prosetati po istima i razgledavati unutar i van zidja te komparirati. Mi smo odrijesili kesu te unajmili duplic biciklu jer je ipak trebalo preci 12km (po drugom vodicu cak 14km). Malo edukacije – ovaj danas sacuvani je iz 1370. ili ako vam je jasnije – iz trece godine vladavine Hongwu-a za vrijeme dinastije Ming.
Image Hosted by ImageShack.us

---zidje
U Xi’anu je vec nastupio zamor kulturom pa smo jeli, setali, jeli, jeli. Kinez me zacudio turistickim duhom kad su jedne veceri dovukli teleskope na jedan trg i naplacivali buljenje u planete. Liu Da je vidio Saturn. Ja ga usljed astigmatizma vidim golim okom pa nisam koristila usluge turistickog teleskopa. E, Lj biser je mislio od lampiona da je neki svemirski transporter.

U Xi’anu se fino jede jer koriste zacine. Imaju i muslimansku cetvrt pa smo maznuli kebab.
Image Hosted by ImageShack.us

Sto se nalazi blizu Xi’ana? Terakota vojnici. Uopce nisu nesto posebno, a i napravila sam gresku u koracima pa prvo otisla u najvecu od tri rupetine. I strasno je lose osvjetljeno. Kinez inace ima problema s rasvjetom kako po muzejima, tako i po ulicama.
Image Hosted by ImageShack.us

---terakota konjine
Onda se vratismo u divni Shanghai jer je Liu letio nazad u domovinu. Ja sam bila dobra djevojka pa sam ga otpratila na aerodrom. Ili sam se samo htjela voziti Maglevom. Dakle, 430km/h. 30ak km, 7 minuta, 40 yuana. Da Ha Ze malo pametnije investira u infrastrukturu mogli smo St-Zg rjesit za uru vrimena. A ne onaj nagibni puz. Maglev bolje lomi cose.
Image Hosted by ImageShack.us


Evo jos malo random slija koje nisam uspila uklopi u tekstic
Image Hosted by ImageShack.us

---Lijep primjer suvremene kineske arhitekture - zapadni kolodvor, Beijing
Image Hosted by ImageShack.us

---Kinez gradi krticnjak? Nema sta drugo biti
Image Hosted by ImageShack.us

---Jedne smo veceri gledali nevjerojatno napeto i uzbudljivo natjecanje vilicara u slaganju limenki. Liu Da je bio toliko zadivljen da je kasnije gledao i slaganje boce na bocu. Vilicarom takodjer.
Image Hosted by ImageShack.us

---Xi'ansko narodno kazaliste
Image Hosted by ImageShack.us

---Vidjela iz busa. Ovo mi je bas lipo. Steta sta ne znam namjenu.
Image Hosted by ImageShack.us

---Jel se i vama cini da se Vuco pokusava probiti na kineskom trzistu?

Eto toliko. Sad radim u Shanghaiju i fino mi je. Detaljnije nekom drugom prilikom. Ako koga zanima zasto sam ostala tu...
Image Hosted by ImageShack.us

03.04.2008. u 10:47 • 9 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja