odlagaliste

utorak, 15.01.2008.

teme po kategorijama, pa odaberite sto da razradim

dakle, dragi prijatelji ovo je jedino pravo inozemstvo u kojem sam bila do sada tj jedina zaista strana zemlja. nista nema veze s onim na sto sam navikla.
LJUDI i nisu tako niski, ko vi su, dobro decki su malo djentilastiji al ovde ionako niko nije debel. i opce ih nije problem razlikovat jer ima jedino zajednicko boja kose. i svi izgledaju mladjahno.ima ih spljostenih, izduzenih, svjetlijih, tamnijih... u firmi imam dojam da iskoristavaju djecu a ono ljudi stariji od mene. o firmi cu nekom drugom prilikom kad mi ponestane tema.
dakle mrsavi su jer je HRANA ogavna, ono sto nam prodaju u hrvatskoj je valjda prilagodjeno trzistu jer ovo nema veze s tim. sve je slatko. sad mislite da to nije strasno; da vam posaljem slatku salamu? slatku sol? sol je gotovo nepoznanica pa je ravnooki koji su ovde duze nose uvik sa sobom. i u pizza hut. znate kako u konzumu postoji mala polica s egzoticnom hranom tipa bamus, kari sos, soja sos, tofu...to ovi imaju za nas. i jako je skupo tj kao kod nas, al za kinu - skupo. na toj polici su tunjevina, senf, pesto, sir...uzasno egzoticno. a cega skoro uopce nema - pazi sad - kruha (ima slatkog), spomenutog sira, kave (trude se jer je to zapadnjacki al ima ne ide), majoneze, i ostalih sasma obicnih stvari. moze se jedino naici evenualvo na slatki ekvivalent. al zato sve vrvi od mrtvih zivotinja prodavanih u cjelosti (kokosi s glavom i nogama, neupakirane stoje na hrpi, onda je zgrabis za vrat i jednako nespakiranu stavis u svoju kosaru). supermarketi inace izgledaju ok, ko merkator i konzum. i nema, nema piruna i nozeva. nema. nosi svoje od kuce.
u subotu su me odveli u jedan restorancic di ravnooki studosi iz zgrade obicavaju jest, tu kraj kuce, jer je vlasnici bio rockas pa ih je pozvala. pa sam odmah uvidjela kako ovi jedu. strahota. bilo je svega i svacega pa sam mozda pojela i psa. neka su jela cak imala i sol. svi capavaju iz zdjelica u svoje zdjelice i pljuju koscice (kozicu smlate) na stol tako da je to jeziv prizor na kraju obroka. vlasnica inace otvara pivo zubima. neki su se slikali sa mnom. mislim da je prije zbog visine nego zbog ljepote jer su ovde zene lijepe.
u nedilju smo bili kod kineza koji se fura na zapad pa sam eto vidila finu kinesku kucu u fensi naselju. ogradjeno. privatni bus za centar. dreci postmoderna. onda nas je poveo u bar di su se kosooki zapili, a ravnooki stoicki popili jos toliko. oni naime malo losije podnose alkic.
eto toliko za danas. poljak ide sutra pa se idem malo druzit. ne znam stavit slije.
samo jos ovo PARE su ovde posebne utoliko sto ih ne mozete nigdi drugdi kupit nego u kini. ne smiju se ni iznosit iz zemlje. i nema novcanice vece od 100 yuana (renminibi) sto je cca 70kn. i tako ja danas razmijenila 300 evra i dobila 30 i nesto mao ze dongova. novcarka nikad nije bila deblja. novi bicikl 200y, svaku vecer si kupim 4 pive za 10y, cetkica za zube (najfensi) 5y, sok 0.5l 2y, bus 2y a neklimatizirani 1y, al roba tipa nike, new yorker i sl sto oni sami siju - skuplje nego kod nas jer je to njima uvoz. ne pitajte dalje jer mi je to objasnjeno na losem engleskom.

15.01.2008. u 14:17 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja