odlagaliste

srijeda, 15.02.2006.

we are backward

novosti:
natu je shokirala slika ruksaka od prije mjesec-dva-tri-pet.......
we arw back
pije se pivo, ne pije se gin, imao bi s chim
sto se dogodilo siwoj od 9og mj.
v is back u moj tragi ljubavni zivot
k.i. is back in moj profesional life
pivo rules my life
zohari u kuhinji.......................

nati se dogodilo:
volim ljubicu, ne volim ljubicu, volim ljubicu ne volim ljubicu......................
bila u bratislavi

roditelji su joj krenuli na plesni techaj pa se brine. dobro mama, al tata???????????????????

zavrshili i upisali (obratno) 9. semestar.....apsici!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nismo josh dobili indekse. siwa jest, al joj fale dva potpisa. ne brne se. ni ja. ni mi


kako smo osujetili kontrole u tramvaju:
1:bili su mi sumnjivi vech na stanici pa nisam usla.
2.uhvatila me kontrola al sam im dala stari dokument sa prastarom adresom na kojoj nikad nije bilo mog prezimena a kamoli sad...heheheheh.
3.dala finom gospodinu ispravne isprave. dobro, ovo ne spada pod osujetiti kontrolu, al bio je jako fin pa hajd....

pozdrav zmajicu


nista nam se ocigledni nije desilo u zivotu

a cinilo se da jest..hmhmh.....

siwin se brat ozenio....zaboravili malo...popilo se..on sigurno nije zaboravio...zulja prsen....
neka, neka, drago meni, fina djevojka, zaljubljeni 0ni jako.....

a i siwa će da bude strina
teta!!!!!!!!!!!!!!!!!grrrrrrrrrrrrrrrr

nera ima decka iz BELOG MANASTIRA!!!!!!!!!!! helooooooooooooooo! iz belog!!!!!!!!!!!! hellllllllllllllloooooooooooo
al nije srb pa hajd

m. josh voli ogija....fffffffffffffffffffffffffffff

od sad cemo pisati blog bar svaki put kad dobijemo menstruacije. da se ima neka vremenska odrednica. da se ne zaboravi. ni misao ni menstruacija. da nebi bilo.....nismo znali..............sad cemo vidit kome je redovito..................pisanje, jel?

inache, jucer (danas) je bilo valentinovo........ljubice,ljubice, ccccccccccc!!!!!
siwi je svejedno....ccccccccc

nije sutra dok ne odesh spavat. ako to tako gledash onda nama danas nije 15.2 nego 11.12.2003.......toliko smo naime izgubili nespavanjem.

iako siwa radi na tome da dostigne razliku........

mirica spava.marg ima ispit
imamo li mi ispit? kad?...............

bokich!!!!!!!!!!

15.02.2006. u 02:40 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja