odlagaliste

utorak, 16.08.2005.

BACK

daklem dade se primjetiti da sam došla iz divljine. bilo je lijepo.nisam radila baš ništa, osim što sam nabila plivačke kondicije. pušila iznimno umjereno, pila umjereno pivca. dobila sam baksu i baš je dobar osjećaj da ga uvijek ima u frižideru, kad god posegneš...iako je bilo teško ponekad dignut se s ležaljke, al preživila sam.nastavit ću tematski. većina događanja je obiteljski-kućnog karaktera
HRPA daklem, bila nas hrpa, tako da sam je sirota spavala diljem kuće, jer kao gosti moraju na krevete, koji glupi običaj. jedino je baba uživala komfor poznatiji kao 'sam u sobi', a ona je sirota svima nudila da spavaju s njom u sobi ali svi su redom odbijali. hrče ko zmaj naime. i jedne se noći usudim jer mi bijaše tvrdo na podu, uletim joj u sobu, ona budna i mislim zakon, zaspat ću prije nje pa je neću čuti, ali...bakica lakog sna zakrmi za cca 21 sekund uz gromoglasan hrk. imala sam priviđenja zmaja kako izlazi iz obližnje spilje...
DUO daklem osnovala sam 'duo solotiša' – društvo za umjetnost i obrt. obavljali smo različite poslove (pituravanje, branje smokava, prenošenje teškog tereta...) ali je bilo i kulturno umjetničkog djelovanja u vidu večeri slušanja Ježeve kućice, izrada instalacija (najuspjelija je bila 'Prenošenje bicikla i krumpir'), postava izložbe (tata je brisao pinele o neke daske, proglasio to svojim prvim apstrakcijama, potpisao i stavio cijenu). Galerijski sadržaji su smješteni u podrum. Mogu se razgledati svaki dan, cijeli dan jer ne zaključavamo podrum otkad je sjek odnio biciklo.
SEOSKI PLES daklem, najbliže nam selo Bogomolje ima svoje ljetne večeri te se subotom održava ples. neopišljivo. ima i lutrija. prva nagrada bude neka krepana beštija. kad sam ja bila bio je pagar. subotu prije janje. bend svira sve, beyond pirskih.
LIPOVAC daklem, mi spadamo pod općinu sućuraj. ta je općina prije koju godinu dala napraviti PPU. i napravi ga lipovac.LIPOVAC. za moju je uvalu (s 5 kuća, nou vodovod, makadamski pristup, jednofazna struja) predvidio zonu izgradnje turističkih sadržaja u vidu hotela s 300+80 kreveta. morat će mi to osobno objasnit. za par dana je izglasavanje u općinskom vijeću. pisali i peticiju protiv. bit će nereda.
LEŠEVI daklem nakon oluje nama uvik doplove dušeci i ine plažne stvari od nesmotrenih turista priko puta (Podgora, Makarsa...) mi to zovemo leševi. Ali kako Česi ginu ko komarci postavili su nam oglas da je neki nestao (15ak ih je već uginulo po Jadranu) pa da pripazimo na eventualni leš. Barba Ante je prije 4-5 godina bio uhvatio jednog (nije bio Čeh) pa se onda šalimo, kao nemoj pilvat leđno da ne mlatneš rukom u Čeha i sl.
AUTO daklem, zaključak ljeta je da se mora imati auto. LJ kupi ili te ostavljam sljedeće ljeto.

sija je svjetionik u sućurju i ćela nekog turista

16.08.2005. u 16:14 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja