odlagaliste

srijeda, 10.08.2005.

amo tamo

bilo mi je divno u jelsi. ic cu rado opet. jedino je malo bilo nezgodno sto su me netom popravljeni zubi jako bolili i sto sam izgubila pola nokta, sto su m. i i. dobili m. pa se nisu kupale i josh je i. pritom imala jake bolove, sto je d.-a uboo jezh i sto je ozlijedio onu zilu na ruci sto je ljudi obicno rezu kad se zele ubit i sto u. nije kakila 5 dana pa je imala grceve i sto je in. dobila suncanicu pa je povracala i sto je n. izgorila na suncu pa nije mogla mrdnut i samo se namakala u jogurtu. ako sad uzmete u obzir da ovo nije ironican text (sto on i nije) mozete mislit kako je bilo kad je usprkos tome bilo divno.
m. ima super svojtu u jelsi pa smo mi cilo vrime visili kod njega u birtiji koja je omiljena birtija svin lokalnim redikulima. najbolja scena je bila kad je birtija jedan dan poplavila pa su morali zatvorit ranije. to je izazvalo nevidjenu pomutnju u redovima spomenutih lokalnih r. samo su dolazili jedan po jedan i kad bi skontali da ne radi izgubili bi busolu i zbunjeno shetali u krug pred vratima birtije i mumljali neshto. kaos.
osim te divne birtije i divnih jelsana i divnog mora i divnih plaza ima i jedna divna baba i njena divna sestra koje prodaju divno vino. svako vece smo kupovali vino u njih. daju popust curama i josh popusta ako pricas klingonski(forski). jednom smo ja i d. otisli oko 11ipo po josh 6 litara vina jer nam je bilo ponestalo i onda nan je baba rekla da nan je bolje ic lec brzo jer da je opasno bit vanka u te ure na sto smo mi zagrlili boce i rekli da necemo josh puno, samo da cugnemo ovo. i otishli u mrak sa 6 litara a baba je bila zadovoljna kako smo mi fina mladost sto se slazemo s njom.

10.08.2005. u 12:47 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja