odlagaliste

petak, 08.07.2005.

mi smo na exitu

dakle mi moramo bar jednom dnevno do neta pa eto odlucih poblogati. tu je divno krasno iako mislim da pivu fali alkohola jer sam popila kisu isusovu a nista ali postoje kju pekovi od dvi litre. molim te da mi napises sta je bilo s iyvedbom i jel andreja prosla bedenka.kemijski veceji smrde ali mi nismo niy vjetar. postoje i tusevi pa se i peremo. pokusala sam se okupat u dunavu ali mi je bilo malo bljak. ina se okupala. ako slucajno dolayis mi smo ti kraj stabla. velikog stabla pa ne moyes promasit. inace u srpskim vlakovima se pusi a hrana je jeftina. evo lj hoce gostovati. ali prije> jucer smo odslusali leibach apocalipticu *onako formalno( i onda dodje underworld koji su divni krasni i super i lj yaspe na nogama. btw. na main stageu sam iymedju 30000 ljudi srela jedinu osobu ya koju sam ynala da ce bit tu. evo lj ali bit ce kratko jer moramo jest. ispricavamo se sto nismo u mogucnosti dodati slikicu pa to ti dodaj. krece lj - y i z su zamijenjeni zbog nerazumne odluke yu vlasti u 80-ima pa mi nemamo qwerty tipokvnicu vec qwertz. i htio bi reci da je ovo cevap-land u kojem svaki pravi ljubitelj cevapa svrsava svaki dan. i pozdravio bih mamu. i sve ljude dobre volje. NE natasha, ne po glavi.....

08.07.2005. u 13:06 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja