odlagaliste

ponedjeljak, 30.05.2005.

šta ti misliš, da je samo tebi ponediljak?

prvo: u tvom je postu očita figura poznata kao asindeton, ako ne znaš što je to, to ti je obrnuto od polisindetona.
dalje, imam snažnu potrebu da opišem svoj ponedjeljak iako je sasvim običan. ja bih to joyceovski jer me slaganje riječi u suvisle cjeline, u narodu poznatije kao rečenice - iscrpljuje.
dakle:moralna dvojba da li da stavim lj_ovu guzicu na blog.zakunijo se da neće s mog kompa tražit naš blog, ja redovito brišem history, ali ipak ona navodno zna s kompovima, probudila sam se iznimno rano, bilo je 8inešto kad sam prvi put pogledala sat na geritu, prvi put sam potrošila svih 15 dnevnih besplatnih vip poruka, pojela sam sve što sam skuhala, uspila sam se odlijepit od simpsonovih i vratit a-cadu, formalno bila na faxu, zapravo se uljudno pozdravila s profesorom, pojela ribice u birtiji i sad fali kraj. e da rekordan broj puta se priključila na net zbog vrtića, zaključila da bi mogla radit na faxovskim kompovima jer su evoluirali i stvarno su kul i brzi i sve. kupila karte za tbf, sutra akvarijus, dakle odlučila se posljednji put zapit prije predaja.


misao dana:to je nefunkcionalno oblikovno istraživanje prostora

n je bila na utakmici a v je zaključio da je to očajnički potez žene u krizi

30.05.2005. u 20:28 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja