Kao da je bilo nekad...

I kao da je bilo nekad i kao da je bilo tu
Pod velikim svetlim suncem, pod velikim svetlim svodom
Rucali smo meso, glodali smo kosti dobrih zivotinja
Mi imamo snage, mi imamo snage za jos dan

Mi menjamo dan za noc, mi menjamo noc za dan
Mi menjamo dan za noc, mi menjamo noc za dan

Prolaze brodovi, trube u cast, zvone na uzbunu
Deca uce da placu, deca uce da poznaju svoj glas
U toplim jaslama, u hladu bora, pod zidom cempresa
Mi menjamo nasu noc, za neki tudji dan, za neki tudji dan


free myspace layouts

wee =]]]

myspace layouts


myspace layouts


myspace layouts images


oSh?neSh?NeMoRaSh..

dizajn by:mare&luce

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

<3

pimp myspace profile



*ana je cudno bice
poremecene svijesti

*zivi u malom po vlastitom
mishljenju propalom
dalmatinskon gradichu
WoLiN...: cerek
*muziku.obozhavan schranz
(da da to je ono sha wama zvuci
ka pokvarena mashina..jebiga^^
)
,a volin poslushat i nešta punka
(bad religion,dead kennedys,
casualties,exploited,hladno ofkorz),
drag mie i indie đir(nouvelle vague,
vinesi,arctic monkeys,kaiser chiefsi,
libertines..),
i ostalo tipa velvet underground,pink
floyd,smashing pumpkins..tra la la...
uglawnon tu zhesche variran (:
myspace layouts images


*supstanchice svih boja,oblika,efekata,
skupina,velichina,agregatnih stanja...
*swoje kolege i koleg'ce,rejw ljude
koje ne bi minjala ni za shta
*putovat.sricha ove godine san proputowala
dosta,a sljedece cu po svin prilikama jos
vishe...ulala
*emocionalno hladne ljude.
zvuci cudno,i prije da me interesiraju
nego da ih volin,a mozda su mi dragi
jer san i sama slichna u nekin situacijama.
*smijanje,kreveljenje,glupe face koje
ljudi proizwode dok su hepi. <3
*bit zaljubljena.i ne,ne samo u osobe.
u zhivot,u boje,u swit oko sebe...
profile editor


*muffinse.jebiga,ovisnost.
*crveni marlboro.
*nes od vanilije
*perlice.pogotovo sharene (:
*swoje vansice
*putovanje wlakon
*weeeelike cvike
*crno-bile filmowe
*split...
*mrshawe mUmke
*parfeme =)
*karirani uzorak.svugdi i na svemu.
*kako mirishe zrak prije kise
*50-e i sve sta je vezano za njih
*tetovazhe,pirsove,swa ta sranja
*prichat na ruski i francuski
*owog microsoft priju..hahaha
myspace comments


Ne wolin:headbang
*svoj grad
*preuzivljene ljude
*musaku :(
*shaptanje,cini me paranoicnon
*matematiku.brrrrr.
*smeđu boju.neznan zashto.
*lincharit.i ne kenjan,ozbiljno.
*bit probuđena prije 11 =(
*rođendane :/


myspace layouts

nouvelle vague

You spurn my natural emotions
It makes me feel like dirt
And I'm hurt
If I start a commotion
I run the risk of losing you
And that's worse


Ever fallen in love
In love with someone
You shouldn't've fallen in love with

There's one thing much of a future
Unless we find out what to blame
What a shame (oh what a shame)
And we can't be together
Until we realize that we are the same


Ever fallen in love with someone
Ever fallen in love
In love with someone
Ever fallen in love
In love with someone
You shouldn't've fallen in love with?????


layouts myspace

03.06.2009.,srijeda,

=)

cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek


ljubav baš zna oglupit.
al onda znaš da je prava.

cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerek



°komentari° |1| °Printaj° #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.