On/Off

By: Lucija ^^

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

dijete - malo, nevino i naivno biće
velegrad - veliki grad ( u mom slučaju prestavlja nešto veliko, u žurbi i puno svega i svačega)
život - postojanje

Malo o meni

Ja sam Mia...imam 15 godina....ponašam se kao dijete.... i dobila sam život :):):)

free hit counter

End ofkors maj emesen: miamima@hotmail.com

Linkići

smijeh Kata i Ivana (K. P. S.)smijeh

Josipasretan

Lanchi smijeh

Nebuloza (Petra) smijeh

Pale sretan

Razmazenasmijeh

Marossrofl

Moj bivsi rezred rofl

Moj sadasnji razred lud

FOR MY FRIEND...

We have had some good times
And we have had some tough.
But you have always been there
even when times got rough.

Some friends come and go
and some always remain.
No matter if we change
or if we stay the same.

A true friend will always be there
no matter what the case.
And you have always done that
no matter what I've faced.

Please always know that
whatever comes your way
I will be a true friend for you
until my dying day...




...back to normala...

a evo da i ja napišem neki hepi postek....da se odmorim od talijanskog(ja ovo ništ ne razumim!!!!).... aaaaa Mara nam je živa i usudila se javiti...heheh Marossice zezam se ja ti nama punooo nedostaješ i bilo bi vakat da u školu dođeš......
a ljudovi moji ja bi negdje za novu.....imam poziva al ne zelim provesti novu s ljudima koje ne volim ili koje nezz.... ja zelim provesti novu s prijateljima...ne poznanicima....ja bi nešt napravila al Lisice su preko svijeta....
i tak
evo diglo mi se raspolozenje (kao što lana kaže bez prostih iluzija...)
danas sam ostala iznenađena kad sam vidjela kako dečki iz mog razreda vole plesati!!!! da da ljudovi....
ajde ode vam ja štrebat....
eee opet imam jedno pitanje: Kako se riješiti priljepka???


|utorak, 11.12.2007., 18:10|

|9| Komentari| Print| #






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.