PoSJeTi IŁi UmRi KuJooooooooo

17.01.2007., srijeda

Ša gore????????

Wto neda mi se baš pisat, niko više ne čita ovo guovno, pa sam copy pastao svoj jučerašnji događaj koji sam prepričao na jednom forumu! Kmice ša gore, idemo jako nisko:
uglavnom vraćam se s popodnevnog predavanja, prije je bila večer jer je već pao mrak i sranja i sretnem na pola puta do kući Medenog. Inače Medeni je momak koji radi u pizzeriji u kvartu, di inače rade najjebenije pizze u gradu, kuul lik, zajebant, tu chillamo i žderemo pizze. i lik putem počne žugat i obrati mi pažnju na parkirano drotovsko vozilo uz benzinsku,(te još 2 u blizini koja su u stanju pripravnosti) koja je bez moga znanja bila opljačkana protekli mjesec, a također i automat klub u kojem znamo bacit na rulet s vremena na vrijeme, a 50 metara dalje i favorit kladionica u kojem je djelatnik splitske hvidre nedavno dobio nož u vrat, zatim sretnemo nekog lika s kojim se on pozdravi i sranja, i onda počne govorit kako se moraš javljat ljudima koje znaš a ne znaš, i koji je kurac s tim! prođemo kraj obližnjeg kafića u kojem spomene ušminkane ženske kako sjede tu cijeli dan i čekaju tipove s dubokim đepom, da našta je Split spao, jebiga realna slika st-a, seljaci i sponzoruše! napokon se rastanemo i javim mu kako za koji dan dolazimo na pizzu!
- 11:40 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Eh ovo je službeni blog Družine za vješala, ako nisi čuo kujooo za nas, ovo ti je prilika!
Članovi grupe:2-Sick aka Rookie aka odjeb za sve aka Bobo batina (ja sam i šef usput), Expert ,moja kmica iz Splita, Pol panja aka don locco, Zele & Raptor kmice iz Osijeka te Rapsod, moj brat iz Zagreba!


Linkovi