PoSJeTi IŁi UmRi KuJooooooooo

13.10.2006., petak

sett-koncert report

evo report settovog koncerta inače u osijeka na danima piva 11.10.ovako krenio sam u tvrđu prvo sam gledo onu jebenu utakmicu inače ne dajem jeb za nogomet ali jebiga nekad se mora i tako ono popio 3 pivai ošo u šator.prvo je bila neka tonska proba i sranje i dosta dugo je trajala inače tog dana su nastupali sett i regge grupa stillnes koji su prekul uglavnom kmico to sranje trebaš provjerit i tako sett se popieo na binu nažalost sa lajv bendom ne volim ta sranja ali jebiga super su bili čak se i čulo što rapa jel na prošlom koncertu od setta se niš nije čulo. vikali smo settu oče li bit klupska on je reko da hoće i tako sett je roko zajebavo se ijako je bilo tamo samo15 ljudi koji su davali jeb za njega čovijek se uživio dok je repo i to je pravi mc svaka mu čast bilo je i nekih blejzoniks sranja sett je reko prije pijesme "kupi mi auto" koju je inače repo s kanđijom reko je sett"ova pjesam je za on na nekom need for speed sranju"hheeh uglavnom bilo je jebeno poslje toga je došo stilnes s prejebenim regege zvukom poslušom sam njihovih par pjesema jer sam imo ujutro školu inače ovaj mc iz stillnesa yuri je član sinestete kolektiva što smo naravno prepoznali i on nam je uzvratio respectom inače sett je roko 7-8 stvari među kojima je bila jedna prehomo pijesma koja se zove "jedanajst mi je godina" i bila je na nekom ymca disko sranjeu a to sranje definitivno nije bilo slatko jer sranje nije slatko uglavnom to je to pozz(loco aka pola panja aka fikson friški aka don nas-trani)
- 13:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Eh ovo je službeni blog Družine za vješala, ako nisi čuo kujooo za nas, ovo ti je prilika!
Članovi grupe:2-Sick aka Rookie aka odjeb za sve aka Bobo batina (ja sam i šef usput), Expert ,moja kmica iz Splita, Pol panja aka don locco, Zele & Raptor kmice iz Osijeka te Rapsod, moj brat iz Zagreba!


Linkovi