15.05.2007. / utorak

ej ljudovi........... pa kak ste vi meni????? ha???........... eh ja sam vam ono OK!..... pa ide mi......

... u subotu sam bila z školom na raftingu..... e fakat nam je bilo fenomenalno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......... ma super nam je bilo......... zabavljali smo se, pjevali, plesali........bilo je i malih nezgoda al smo se na kraju tome smejali.....

za one koji neznaju rafting je bil na muri, relacija je bila
poturen-novakovec-domašinec-goričan.... se ukupno smo plovili
negde 20 km, al naravno uz stanke...
i bile su sve srednje škole međimurska županije....
i bilo je natjecanja..... i bili smo ČETVRTI..... vau.... za mene
malo iznenadujuće s obzirom da samo se samo zabavljali dok
su se drugi fakat trudili... al dobro....

je na raftingu me je 'ugrizel' obad
ili kaj je to vec na ruki tj. na palcu .......... jaajjj.. same probleme s tim...
malo mi je naoteklo i boli me............ jako..... kost na palcu me boli...
bila sam kod doktorice , kod koje sam en bila valjda 10 let......
i dala mi je enkakve tablete i mast protiv toga.... a bu prošlo...... eh to bi bilo to.......


btw. pozdrav svima , posebno ljudima z razreda...... e ljudi danas sam se modeliranju fakat zabavila i nasmijala.... al je bilo dobro na satu.............

- 17:57 - Komentari (41) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.