23.04.2007. / ponedjeljak

...ej ljudi...... duga vam se nisam javila.......uuuu... pa od uskrsa
......uf....... pa dugo je to......

..i kak ste mi?.. prošli su praznici....smrc.....no.....i ve pak nazaj v školu.........nononononononono.......a tak mi se nije dalo u školu... ono taman kaj sam se priviknulana praznike...ono nist ne delaš, ljenčariš, po kavama hodaš, vani si i tak ...kad ono počela škola..... ma nist pod praznicima sam kaj spavala, jela, hodala van, na plesnu, gledala TV i onda se ispocetka.... ma kaj da vam velim uživala sam.......al znam da nisam jedina.....
....ve je škola počela..... prvi tjedan je prošel, ve je drugi... i tak po redu....
ve su počeli polako ispiti.... jaaajjj...... a tak mi se neda... neznam kaj uopče imam volju za ziveti, kak mi se ist neda.... užas!!!!!!!!!rofl
...ma nema veze......

.. u subotu sam bila u Zg-u......vau..... ma ne išla sam z plesnom na to natjecanje u suvremenom plesu...tam u kazalištu Trešnjevka.....
i bilo nam je zakon...... baš lepo..... lepa im je dvorana......

.... i tu subotu je bil Teji ročkas.....i ja sam ne mogla iti!!!!!!!!!
noheadbangheadbangheadbang
...nemate pojma kak mi je žal.............

btw: Teja sretan ročkas.......

pozzzzzzz svima............

- 14:39 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.