26.03.2007. / ponedjeljak

....... i tak v subotu sam bila u Austriji, u Beču........ z razredom.........bilo nam je jako dobro.......
.... isli smo gledati izlozbe... pozabila sam kak su zovu.... ma uglavnom talijanski namještaj, slike, keramika, arhitektura.... i tak..... meni je jako bila lepa izlozba talijanskog namještaja....pa ono bilo nam je jako zabavno........
...... imam par slika pa si pogledajte.....




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...sale spava........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...teja, sara i ja svesaze s kosom.....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....ceva i ja u autobusu...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..... neki poznati dvorac u Beču.......



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

..... zlatna kugla......



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...zgrada....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....mmmmmmm... hrana.........



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

....način ubijanja vremena....



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...teja i ja.....


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...ja ispred kipa...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

... ana, anja, maša i sara...




- 19:53 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.