10.02.2007. / subota

....ej, eto odlučila sam napisati novi post.... bilo je i vrijeme ne??.... malo surfam na netu... tražim države koje imaju nekakvi problem i to onda treba prikazati nekakvim simbolima... ne pitajte....zadaćadead.......... deaddead
ma niti sama neznam... i još sam nist ne našla.....
ili ja neznam de to treba iskati ili toga opće nema... ma neznam... i još niti nemam ideju aka to prikazati..
eh....... bum valjda našla nest....

... danas nejdem van... malo bum si dopusta zela... haha.... kiss
dobru zabavu onima koji idu van....

..... inače imam novoga dizajna.... malo tak za promijenu....
pa vec mi je dojadilo ono imati pa sam odlučila promijeniti....
valjda je v redu.... ma neznam.....

...baš sam malo gledala ovo mi je jubilarni 40. post.... jeeeeeeee.... haha......haha..... puno, makar dok gledaš drugi imaju i više......
al za mene je to ve puno....

.... aj ljudi idem ve ja dalje surfat po netu kaj si najdem to kaj trebam za zadaću....

...kisssssss...cerekzujo

- 19:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.