02.02.2007. / petak

ej, ljudi............... kak ste................. danas sam baš happy...................
heh..... ve sam na računalstvu i dosadno je, jako .....kak si vjerno pišu postove, baš me zanima kaj su ipak napisali............................
al eto ubijam vrijeme pišuci ovaj post..... i tak... sutra idem z razredom pit...(pak) haha.partypartythumbup
..... tak da pozdraf razredu ,
naravno dizajnerima..._A SAD SPONTANI APLAUS_headbang
kaj se ne nebu neko osjecal zakinuto....
pa eto idem ve ja......mahwave svima i uzivajte,smijehnjami

daja: sretan ročkas!!!!!!!!!!!!!!!!!!zujo

evo sad mi je čeva poslala štafetu i ve ja moram napisati 5 stvari o sebi:

1. volim decke koji onak imaju malo punije usne, al ne pretjerano,
dobra prsa(mišići) i lepe oci.... itd......

2. nebrem ziveti bez Tv-a, kompa... i takvih sličnih uredaja......i tako dalje....

3.tvrdoglava sam, ljena... itd......

4. volim zabavu....izlaske, muziku.... i tako dalje....

5. hm... neznam..... obozavam kriminalističke serije poput CSI, Nestali, Zaboravljeni slučaj i se kaj tu spada........................

.....pa eto nest sam napisala o sebi......


i ovak ve moje zrtve za stafetu su:njaminjamiheadbang

mašla

iwika

nina&majda

lana

anja

haha mučite se.................headbangzaliven


- 10:41 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.