19.09.2006. / utorak

i ljudi kak ste?

ja sam onak solidno..... v školi je oke.................ljubav malo štrajka....zdravlje je jos navek v dobrom stanju......

eh....a kaj buš.....

isuse tak mi je dosadno.... vec neznam kaj da delam.......

ej ljudi nejte se srditi al meni vam se vec neda pisati....

aj ljudi vidimo se.......

i na kraju za malo bolje raspoloženje ova (kak bi sara rekla) jebačka slika:

Image Hosted by ImageShack.us

pozzz svima!!!!1wave

- 14:08 - Komentari (15) - Isprintaj - #

08.09.2006. / petak

jaj tak mi je dosadno ve sam skidala pjesme (tekstovi) od Gibonnija....smijeh

pa malo blodim po netu pa sam ljudima ostavila komentare...zujo

pa malo sebi pišem posta...

i tak....

e lepu zabavu onima koji peju sutra na koncert....

a i nama bu lepo....

i tak............

počela je škola....

i baš mi je drago kaj smo tak ve pak si skupa.....

kaj se vidimo jer ste mi si jako jako jako jako falili....

a baš mi je žal kaj smo se tak blesavo razdvojili (arhitekti i keramičari).....

eh nist.....

aj ljudi meni vam se vec neda pisati.....

aj uzivajte.......

i lepo se provedite kroz vikend.....mah

- 18:24 - Komentari (13) - Isprintaj - #

03.09.2006. / nedjelja

.....ej ljudovi....kak ste??? dugo nisam pisala posta.......heh....bila sam malo prelena za to.....
jaj... i sutra ŠKOLA............... koma......... tak mi se neda v skolu.....al znam da nisam jedina....

prek ljeta mi je bilo ok. bila sam na rođendanima od maše, tati, luce i stefe.... i bilo mi je super.....
pozdraf curama.....
aj ljudi vidimo se sutra v školi(neki)...........
headbangmahpartybangnutzalivenpuknucusmijehzujorolleyes

- 19:48 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.