06.07.2006. / četvrtak

dosadno mi je....

.....i tak...kak ste ljudi meni vam je tak jako jako jako jako dosadno...
neznam kaj da delam.......
headbang

...tak mi ve falite si s škole....jaj..... ve smo se na podjeli vidli, al na kratko...i ve bum morala cekati 2mj........kaj vas vidim...jaj.......kaj bum ja bez sih vas..... koma..... al kaj mores...no

...i ja sam vam dragi moji prošla s 4....i to mi je prevec...s obzirom na to kak samo se vucila...al bu druge godine bolje...eh.....

...a kaj vi delate pod praznicima???? ha???? dajte mi nekakvu ideju kaj da delam...jer mi je uzasno ali uzasno dosadno....i neznam kaj da delam.........šmrc.........

al ljudi uzivajte i lep pozdrav od vidomahwaveparty

- 13:40 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.