24.06.2006. / subota

...HRVATSKA IDE DOMA...

…i zavrsilo je svjetsko prvenstvo u njemačkoj….je za nas….a steta…kak god smo igrali malo mi je zal kaj nesmo presli..al dok gledas pa smo si i ne prav zavredili….evo malo osvrte na utakmice hrvatska, brazil, japan, australija….



Hrvatska : Brazil 0 – 1

E to mi je bila najbolja utakmica koju je Hrvatska odigrala. Tu smo fakat pokazali ono najbolje kaj znamo….nema veze kaj smo zgubili od Brazilca jer smo igrali svetski…. Je istina mogli smo pobijediti…al nismo…al bar nismo zgubili s takvim velikim golom razlike. 1:0….. još je dobro prošlo…. Postava na početku je bila super…a i na kraju… to kaj su jadnoga kovaca ozlijedili nas je koštalo gola…a jebiga…nema veze….. glavno da se mi nismo osramotili….moglo je i gore projti s obzirom na to da je Brazil višestruki prvak u nogometu….

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Hrvatska : Japan 0 – 0

…pa cujte ljudi…tu smo fakat lako mogli pobijediti…al nismo…eh….imali samo vece šanse za pobjedu od Japanaca….jer smo mi puno višeši i jaci od japanaca…prilika nam se pruzila i nesmo ju iskoristili kak spada…dobila smo priliku za jedenaesterac (zahvaljujuci Prši), jedanaesterac je pucal Srna i FULAL JE!!!!!!!!!!!!L koma…..tocno v ruke golmanu…. Tu smo fakat imali veliku priliku….. mislim ono pruzi nam se prilika i mi to ne iskoristimo na najbolji moguci nacin…v napadu smo bili..ono…solidni, al obrana namje malo kiksala….jakoi lako su nam japanci uzimali loptu…i nismo izvršavali napade do kraja….

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Hrvatska : Australija 2 – 2

….ljudi moji….KATASTROFA……ziva koma…užas…..isuse bože….pa ne pamtim kad smo zadnji put igrali tak loše kak smo z Australijom…..ono…to nam je bila odlucujuca utakmica dal da ostanemo ili idemo doma a mi smo tak zajebano odigrali utakmicu…al dobro da smo pobjedili to fakat nebi bilo pošteno prema Australiji…jer su se oni fakat trudili na utakmici….a mi??? Koma…još bi lošije prošli da suci nisu bili na našoj stani….. suci su nas jako štedili…jer da su sudili još 2 penala za Australiju pa bili bi mi još više zgubili….

Tih 2 gola kaj smo dali…ok…bili su solidni…ovaj gol kaj je dal Srna je fakat bil precizan, a ovaj od Kovaca….gol je bil sam zato kaj je golman obranil i kaj se lopta odbila od njega v gol…tu smo imali srecu….je mogli smo pobijediti al dobro da nismo…

a tih 2 gola kaj smo dobili…..ma….fakat…. jebote taj Tomas pa ak je 1x puknul loptu z rukom to ne znaci da mora još jenput….i tu je jako pogresil cico…moral ga je odma zeti van cim nam je dosuden prvi jedanaesterac….neznam odkut pa se taj spuknul..kaj nega je mogel cico deti na utakmicu s Japanom, a kovaca ostaviti za Australiju…. Bila bi bolje odigrana utakmica i bili bi mozda pobjedili…al sumnjam….a drugi gol smo dobili cisto bzvz zbog loše odigrane obrane…mislim stvarno…
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

jer ve dok pogledam današnje igrace i one z 1998…pa cujte tu se igraci znatno razlikuju….al…mi fakat puno trebamo vjezbati toga nogometa i zeti te mlade igrace koji oceju igrati…..i trebamo biti jako brzi….jer inace nikaj od nas….


Al dok denemo se to sa strane..mislim kak god smo loše igrali(zadnja uatmica) za nas Hrvate je veliki uspjeh i sam dolazak na SP…jer smo mi ipak mala drzava…al dobro zato imamo dosta dobre sportaše…..

- 15:00 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.