23.05.2006. / utorak

novi post

...ej nesam vam se javljala jer su m starci zabranili pristup netu.......
malo sam prevać para nabila za telefon......zaliven

a i neje mi se dalo pisati jer sam prošli tjedan bila sva zbedirana u pm......

najveć me zbedirala jedna vijest kojuu fakat nesam očekivala...baš je ve toj osobi to i ne trebalo.... al baš je lepo od bivših osmaša III osnovne kaj su došli na sprovod i dali joj maksimalnu potporu...bas mi je drago. a vjerujem da i njojheadbangnejte me pitat ništ o tome.....
ak očete baš tak znati idite na mašin blog pa si tam pročitajte.......a uostalom ko sam ja da vam o tome pišem.....
kissssssssssscool

- 10:43 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.