09.05.2006. / utorak

sajmonin ročkas...

i tak.... pak sam bila na ročkasu........jaj kak me si obožavaju...hahamah
ma šalim se....bili samo na fontani....i bilo nas je čuda....još je neko slavil...ma ubiti bilo nas je puno...i si smo bili skupa...pevali smo...pili...i tak dalje,.....fakat nam je bilo super...od pijače je bilo sega...od cole i črnoga do marinija i vigora......simona se pak napila.....a kaj se tu more...al joj je se bil rodendan pa joj je se oprošteno.....posle smo bili v gradu tam de je on vanjski šang..i tam smo se masirali...točnije ja se nisam niti sam ikoga masirala....bla bla...posle toga smo dišli v romantiku...i pili z vanjom i kompany...i ja sam onda dišla doma....oko 12h....a ovi su si ostali v romantiki do 2 i duže....a je na ročkasu su bili: ja, daia, uroda, mia, damira, monika, korent, filip, mundar, igor i marko...ma ne zmislim se ja to....
i to bi bilo to.....pusa....

a ak očete znati več idite na simonin i dajanin blog pa si pročitajzujote...

- 10:45 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.