30.04.2006. / nedjelja

tejin ročkas.....

...i tak jučer je Teja slavila rođendana.....i bilo je pol ljudi z razreda......
anja, maša, teja, tati i ja smo prve došle.....v dom... za piti je bilo crno i belo vino, kole, sokovi...blabla....i mi smo frajle odma to spile....u roku pol vure 2L čistoga je dišlo kak da si rekel keks.....yes jeje.... onda posle neznam ak su ove još pile, al ja jesam... i to fest....pijana sam bila fest......jako jako pijana......padala sam z stolci, na podu sam ležala...ma svašta...jebote, ko bi rekel.....si su bili trezni...još su niti prav ne počeli piti ja sam se več nažrlaparty.....sam su se punile čaše....jena za drugom....e sa sreča kaj sam prespala pre teji kaj sam se mogla strezniti.......a posledice učestalog opijanja jest pišanje...fakat sam za sako malo išla pišat.....kaj je još najgore čak sam probala pušiti(mislim cigaretu), anakon toga sam još 2 spušila....jebotelud
fakat sam si nikad ne mislila kaj bum pušila....c*******.......ko bi rekel....stefa mi je rekla da sam joj s****** pol kutije...al se ja toga ne zmislim...al inače ovak mi je bilo fenomenalno na ročaksu, nema veze kaj se pol toga ne zmislim...al splatilo se....i to bi uglavnom bilo to...je i došle smo doma negde oko 4 vjutro....dead

- 11:28 - Komentari (13) - Isprintaj - #

KONCERT PRLJAVCA....

.......................v cetvrtak je bil koncert od Prljavog Kazališta i ja sam bila na konecrtu…… bila sam(na koncertu) z daiom, čevom, sanjom, elom, kikom, milasom, hačekom…….blabla…ma uglavnom si smo se tam sreli i bili skupa…….bilo nam je FENOMENALNO……tam sam srela i frendice z plesne koje su (skup z menom) ne bile na plesnu…hehe…al splatilo se ne iti na plesnu…… a ni isam imala namjeru iti na plesnu tak da…..
na koncertu smo tak glasno pjevali i plesali kaj su me grlo i noge bolele….a sljedeci dan smo imali TZK, i pak smo plesali, sam kaj je to bilo tango, bečki i engleski valcer, tak da mi plesa dosta za ovaj tjedan…..
malo mi je žal kaj je koncert tak kratko trajal(sam do 23:30), ali nema veze….posle koncerta smo dajana i ja mislile iti do parka i v grad al smo se sam prošetale kroz park……al ste nas fakat trebali videti dok smo išle doma…..e……pjevale smo iz sveg glasa…bile mokre kaj miši, a ja najvec…jer sam kak mi je se bilo smešno stala v saku veliku i malu lokvu vode……
strava i užas…..a dok smo bile kod dajanine kuće, njezin tata nas je čul i videl….i mislil je da smo pijane….al nesmo bile pijane…čak…..niti trunkicu alkohola smo ne okusile……. Za pohvalu…….
No i to bi bilo se ukratko…..pusssa……J
thumbup
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

- 11:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.04.2006. / utorak

evo opet novi postek...

.....i tak.....ve sam na računalstvu i pišem bloga kaj nem morala doma.....ve bum malo trošila školski inernet...hehedead
v skoli je se super prešlo... fala bogu kaj nam je ne ispravila testove z nacrtne jer bi pao jedan keder........
pod engl. nam je raska došla reč kaj imamo v utorak roditeljski...mama....bangheadbangeek
ovaj put definitivno ide tata na roditeljski....jer mama malo preveč pita...i rivle nosa de joj ne tre....mahzujozaliven

- 10:59 - Komentari (27) - Isprintaj - #

24.04.2006. / ponedjeljak

puknucuburninmadkak su praznici brzo prošli.....jebemu no....
i ve v školu moram iti....i sedeti v klupi 12h....jaaaaaj...koma.......
i to još kakve mutave predmete imam.....
mad
al dobro tiješi me to kaj sam vidla ljudove s razreda.....smokin

- 08:42 - Komentari (2) - Isprintaj - #

23.04.2006. / nedjelja

subota.....

bangevo...bila sam u jučer vani....s dajanom i frendicom karolinom....ona je inače s svicarske, al je došla v ck na ferje..... prvo smo bile v hrastu, pa su nas milas i kompani zvali kaj dojdemo na zidovsko jer su meli pijaču. mi smo došle a njoh je ne bilo onda je daia popizdila pa smo se gubile po gradu.... onda smo išle v magmu po pijaču i v park... kak i po dobrom starom običaju dajana se napila(čuda je mešala),party pa su bili "mali" problemi s njom...inače opče ne voli iti v in, al je alkohol tolko utjecal na nju kaj je bila fest nabrijana za in....a trebali ste ju videti dok smo išle doma....jaj..... na sakom vuglu se sela kaktiliga da se strezni.... ja sam popizdila, al dobro se joj je oprošteno....onda smo pre vajdi srele simonu...isuse bože....ona je bila duplo nažrta.....dok je vidla simonu.....ne se je štela meknuti od nje....konačno nakon nekog vramena se je genula i došla doma.....a najvelkše cudo je kaj nesam kasnila.....hehe.....tak i to bi bilo swe.....

- 10:37 - Komentari (1) - Isprintaj - #

19.04.2006. / srijeda

subotnja večer....

...i tak v subotu sam išla van sa dajanom... i bilo nam je zakon.....bile smo v hrastu i tm smo vidle fakat puno poznatih.... kak si vele da je v hrastu v subotu jadno, al nije bilo...baš smo se dobro provele....bile smo i na vuzmenkama i to na čak 2.......bile smo do 12....i tak...ma uglavnom bilo nam je super!!!!!!!!

- 11:29 - Komentari (1) - Isprintaj - #

16.04.2006.g.

USKRS......
ej, ljudi sretan vam Uskrs i puno sreće........
pusa i ajd bok....(sorry zbog malog zakašnjenja.........

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

- 11:25 - Komentari (1) - Isprintaj - #

09.04.2006. / nedjelja

jeeeee..

i ljudi no....fala na komentarima.......jeeeeeeeeeee...........bravo ja...bum pozdravila masu......cujte ljudi ja bi vam dela slike al neznam kak...daia onak kak si mi ti tekla nece mi iti....pusek i ajd bok....zujo

- 09:59 - Komentari (5) - Isprintaj - #

BZVZ...

..i tak…kaj da vam velim…nist jucer sam ne isla van zbog toga kaj imam upalu oci(konjuktivitis il tak nest)pa kaj mi se stanje nebu pogorsalo…al zato idem s dajom v hrast na kavu….
Ve moram nacrtati neksne radove(coveka) za levacica za bolju ocjenu…a neda mi se….moram se prisiliti kaj mi nebu ocital bukvicu kak nist ne delam jer sam u petak apsolutno nist ne nacrtala jer sam se zajebavala s frendicama z razreda…..nije bilo profa nego smo imali zamjenu pa smo se malo zapustili..MALO?????????….JAKO!!!!!!!!!!
A onda se posle moram vuciti nacrtnu geometriju jer u utorak pisemo zadacnicu… i to nesmem zeznuti(blago receno)…mislim i ve su mi ocjene v k***u, al kaj nebu jos gore…..
Blabla, ajd bok….pusek….
malo kaj bum mela NEKŠNE SLIKICE...
layout for myspace

layout for myspace

- 09:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.04.2006. / subota

kornjaca...

Kornjaca vam je inace moja najomiljenija zivotinja… pitate se zakaj…iskreno neznam…pa…. Kaj ja znam… svida mi se zato jer je zelene(najoiljenija boja)boje, mala je lepa…..blabla….imam doma jenu, muska je i stara je 1-godinu….steta kaj tak sporo rasteju…. Al nema veze jer su slatke…ve bum mozda dobila jos jednu pa kaj budu par….ocu si nabaviti velokoga akvarija kaj dok zrasteju kaj budu imale mesta…dok bum zavrsila faks i se te glupti blabla…onda bum probala uzgajati kornjace i proucavati ih…to bi fakat stela jer me zanima se u vezi kornjaca…


-evo vam jedne slike o mojo kornjaci..kane da je slatka….

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

MySpace Layouts

MySpace Layouts


- 10:05 - Komentari (13) - Isprintaj - #

mladi i alkohol...

MLADI I ALKOHOL……
…alkoholu otrove….. haha…. Alkohol…. Pa ljudi, najcesce mladi o alkohola piju…se kaj ima se ponudi….. ja nemam nikaj protiv alkohola(pijem malo)….al fakat nema razloga kaj se napijes kaj letva kaj niti na nogama nebres stati i kaj je jos najgore ne zmislis se nikaj… je se je to v redu al to tak nejde……..ja razmem kaj si neko oce spiti radi fore, zabave ili pak zato jer mu je to dobro, al nema potrebe pretjerivati… zato ljudi pamet v glavu….


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
...česte posljedice alkoholizma....

- 10:03 - Komentari (4) - Isprintaj - #

cokolada....

Hmmm…. Fakat neznam dal ima na svetu coveka koji ne obozava cokoladu…mmmm
… najbolji slatkis….to je zenama najbolja frendica(PMS)-no koment…. NEZNAM KAJ TO NUTRA DENEJU KAJ JE tak fina i slatka…dobro znam da ide secer pa je zato slatka, al imaneklaj v njojkaj ju tak si obozavaju… muskarcima (ne svima) je cokolada najbolja frendica kad su v bedu ili tak nekaj…. Sam kod cokolade mi smeta kaj ondadobis te besne pristeva po luicu….. fakat grozno………..al nema veze… za cokoladu sve………… ima ih raznih vrsta…mljecne, bijele, s rizom, ljesnjacima, jegodom, kokosom……..meni je najbolja biljela s ljesnjacima, al i s kokosom je vredu……
cool

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
tak na dražite se..........

- 09:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

05.04.2006. / srijeda

05.04.2006. srijeda

i tak..... danas je sreda i danas smo pisali povijest.... valjda bum dobila 4 ili.......hmm....a sutra pišemo matku i nadam se da bum dobro rešila testa.
jedva čekam subotu jer idem teji na rođendan.... u hraščan(gornji/donji)
tak bu nam lepo...... al..... još nesam pitala starce..... držte mi fige kaj me budu pustili....... valjda....no na rođendanu bu super društvo jer budu cure s razreda i nekšni tejini frendovi i frendice..... pa i zato očem iti...
daj...kaj nek ve još napišem.... imate ideju????'.............

- 14:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.