Ode mi mladost

09.02.2011., srijeda

Biti baja ili ne?

E danas imam jednu dilemu o kojoj bi volio nesto napisati..Pitanje glasi: isplati li se biti baja?
Jer naime ovaj vikend sam dozivio takvu jednu scenu i doslo bi je da se zapitam malo jer naime moj jedan dragi prijatelj je odlucio vecer posvetiti bezdusnom kontanju jedne doticne mlade dame cijeg se izgleda nazalost ne sjecam zahvaljujuci svima nam dragom alkoholu. E ovdje dolazimo do onog trenutka koji se uvijek dogodi i imas samo jednu sansu ispasti baja te moras odluciti u sekundi hoces li se odvaziti na taj rizicni potez:"biti baja".Taj trenutak se ukazao mom dragom prijatelju u onom trenutku kada su dva inace vrlo draga i mirna momka odlucila rijesiti svoj sukob oko toga tko ce imati tu cast da pocasti laktom sank sakama i krvaim licima..E sada da li vidite taj trenutak "biti baj"? Jer naime moj dragi prijatelj je odlucio pomiriti i razdvojiti ta dva heroja koja se nazalost nisu slozila oko laktarenja na sanku.Hm..Koje je to posljedice donijelo? Jer naravno bilo bi sebicno ocekivati da ce zastitari samo gledati i pustiti ljude da mirno izadju jer kao sto svi znamo nije ni njima lako cijelu noc stajati i meditirati na ulazu te su im ovakvi sukobi highlight veceri.I tako je moj prijatelj ni kriv(to je diskutabilno) ni duzan dobio tu cast da dobije saku u uho od zastitara te je krajickom oka vidio u ocima te djevojke kako polako ali sigurno prolazi njen interes jer je on odlucio zavajnati joj najbolje sto je mogao.Naravno u ocima te djevojke moj dragi prijatelj jos uvijek heroj te smatra kako su zastitari gorile i kako nije uredu da je bas on dobio saku u uho te mu sugerirala kako je najbolje pozaliti se zastitarima.E sad..Svi vidimo kako to nema bas smisla ali buduci da je vec zaglibio jako duboko sa "biti baja" stavom morao je i dalje uzivati u posljedicama svog cina te nije imao izbora nego se zaliti zastitarima sto je bilo neopisivo uzaludno ali ja cu svejedno probati to opisati:to je uzaludnije nego gurati lubenicu kroz vrtno crijevo u nadi da ce lubrikanti pomoci.I tako sam ja odustao od pracenja ove borbe covjeka i birokracije i tuzno otisao kuci.E sad..Moj prijatelj nije uspjesno izveo "biti baja" taktiku te nakraju otisao kuci sam bez djevjke koja ce ga zabavljati i zahvaljivati mu sto je bio tako hrabar sa blow job-om.Na kraju samo ostaje pitanje:je li se isplatilo? Ja osobno mislim da ne jer je mogao dobiti happy hour i bez te visoko rizicne taktike tako da na vama preostaje da sami prosudite da li se isplatilo..Hvala na paznji!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.