SVe tO TrEbA u LoST

četvrtak, 09.02.2006.

NOT DISABLED, JUST LAZY

Image Hosted by ImageShack.us
Dosadno mi je za popizdit niš mi se ne da- Vani je neka južina i svi su kao bolesni od toga a meni niš-tak da se nemrem ni izvuć da sam u nekom bedu il neš-ne, meni je ljudi moji dosadnooooo.Kako ubiti dosadnu..ne znam ali bilo bi dobro da mogu nekak promjeniti situaciju a da se ne moram pomaknut jer mi se ni to neda. Na telki nema niš i ak ima ne da mi se do daljinskog jer je na drugoj strani stola a ne da mi se nagnut nit micat nit niš.Bolujem od kroničnog ljenitisa.Mada,danas sam moram priznati ipak bila vrijedna- radila sam lekturu nekog prijevoda i imala instrukcije i bila u banci i u posjeti kod staraca i kavi s frendom ali sad..sad da mi netko provali u stan ne bi se pomakla -mogli bi mi odnijeti sve kaj imam uključujući i kauč na kojem trenutno sjedim-ne bi se pomakla.U biti bilo bi super da se uopće ne moram micati.Da zauvijek ostanem zatečena na ovom kauču ispod dekice i komuniciram sa svijetom preko kompa.Pa da-ne znam dal to ima kod nas ali vani možeš naručit špeceraj prek kompa i oni ti ga dostave-samo onda bi bio problem jer bi se trebalo dić i vrata otvoriti dostavljaću tak da ni to baš nije najbolje riješenje ( a ja se ne dižem ni za koga!)Jedino da nabavim vrata koja se otvaraju na daljinski onda bi već to išlo, samo bi trebal daljinski uvijek bit blizu jer mi se ne bi dalo dić se i tražit ga-najbolje da zavežem neku špagu oko njega i vežem ga oko ruke..
Image Hosted by ImageShack.us
Sjećam se ko mala crtića the Jetsons od hanne i barbere- obitelj koja živi u budućnosti lete letjelicama i sve je automatizirano-e to je za mene!Tam bi ja!Njima je bilo super- po cijelom stanu bi primjerice bile pokretne trake ( ko one na aerodromu-ne našem premali je valjda još uvijek moraš hodati) i sve ti je sređeno.Oš se tuširat? Staneš se na pokretnu traku i ona te otfura do prostorije di ti ruke od robota skinu odjeću ( eventualno moraš malo ruke dić da ti skinu majicu i noge za hlače i te stvari ali dobro i to bi preživjela) i onda se traka pokrene i hop! mlaz vode se sa stropa uključi u isto vrijeme sa duš gelom a robotske ruke te sa spužvicom peru.Mrak! I onda opet traka krene i ti pod ogromnu haubu di te vrući zrak osuši i onda te roboti obuku .
Gladan si? Nema beda.Nema više kuhanja i pranja i lonaca i tih pizdarija-sam stisneš gumb ko na aparatu za kavu npr. i biraš koje jelo buš danas: hmmm mogla bi bečki s pomfritom i zelenu salatu.Stisneš gumb, pričekaš 5 minuta i voila! Dobar tek! E to bi bio život za mene -a ne ovak moram čekati da neko smisli nekaj kak se ja ne bi morala pomicati niti kretati.A ko bu to dočekal molim te??? Pa jebote daleko smo od toga da nam svemirske letjelice budu prijevozno sredstvo a kamoli da svatko ima robota..i tak sam osuđena pokrenuti se ak oću bilo kaj realizirati a ne da mi se drugovi ne daaaaaa.A ko će mi do tada dodati daljinski da vidim jel zbilja nema nikaj na telki danas ili dofurati sok iz frižidera ????
Image Hosted by ImageShack.us
Rekli bute pa ova je zbilja lijena.Pa jesam jebiga i skroz razumijem ljenjivce kaj se pomaknu 2 cm godišnje jer čemu-sve im je nadohvat ruke tam na grani sam čekaju da im klopa dođe na dohvat ruke- ili jedu lišće -ili su to koale ne znam-ali ni koale baš nisu pune energije kad god ih vidim priljubljene su uz drvo i tam solo briju žvrnjajući eukaliptusovo lišće.
Ovaj post baš i nema nekog smisla višeje struja svijesti pa serem malo jer mi je fkt dosadno.Ak vam je bezveze ko vas jebe -ak smislite kak bi ja sad došla do daljinskog a da se ne pomaknem( s tim da je on pol metra od mene) onda mi se javite !!!!!
- 21:41 - Aj pljuni (7) - Uokviri si na zidu - #

<< Arhiva >>