SVe tO TrEbA u LoST

subota, 28.01.2006.

KNOCK KNOCK.WHO'S THERE? KETCHUP. KETCHUP WHO? KETCHUP WITH ME AND I'LL TELL YA;)

Image Hosted by ImageShack.us
Kao prvo, hvala vam što ipak čitate moj blog i što vam je zanimljiv i blablabla..To više reda radi a sad idemo na ono kaj mene zanima (naravno hehe). Pošto sam već pričala o svojoj ljubavi prema junku odlučila sam malo elaborirati..Ima nekih stvari za koje ne postoji zamjena: Pepsi cola ( Coca Cola mi je bezveze), 7up (Sprite slaba zamjena), Zvijezda majoneza (Hellman's, Thomy hahaha don't make me laugh), Kellogs cereal (crunchy nut cornflakes jedini valja), hoi sin umak ( to vam je kombinacija soja sosa i meda i još nekih gluposti kojeg nema nigdje za kupiti kod nas :((( , doritos corn chips ( nema kod nas ajmo reć chio chips tortille su blizu), entenman's chocolate cake (nešto prekrasno), Ben & Jerry's ice cream itd... Dok sam odrastala u Americi bila sam izložena svim ovim yummy stvarima.. osim što moram priznati jedva sam čekala na ljeto doći doma da malo papam zvijezdu majonezu- e majkemi nema joj premca!

Ali ono što ima kod nas ( yay!) i bez čega je nezamisliv obrok ( ajde bar većina ) je kralj ketchupa: Heinz ketchup! U razgovoru s
ljudima shvatila sam da malo ljudi uopće poznaje taj ketchup a kamoli jede što smatram da je veliki propust za njih pa sam odlučila upoznati sve vas drage moje čitatelje s tim divnim je li dodatkom jelima. Evo malo povijesti:

Nizozemski i britanski mornari su 1600-ih donjeli sa sobom iz Kine slani ukiseljeni umak od riba pod nazivom "ketsiap".Ovo je više bilo povezano sa sojinim umakom ili umakom od oštriga nego sa slatkom, octenom substancom koju danas nazivamo kečapom. Ubrzo su se pojavile varijacije i imena i sastojaka. Britanske alternative su uključivale gljive, inčune, oštrige i orahe. Godine 1690 pojavila se riječ "catchup" a 1711 "ketchup".

Prvi recept za kečap se pojavio 1727 i sastojao se od inčuna, luka, octa, bijelog vina, slatkih začina ( klinčića, đinđera, muškata,oraščića), papra i korice od limuna.

Veliki uspjeh polučio je HJ Heinz 1872 kada je dodao ketchup u proizvodnu liniju ukiseljenih proizvoda i predstavio ga na sajmu u Philadelphiji. Od tada se nije mjenjala Heinzova receptura i postala je standard po kojim se ostali kečapi ocjenjuju.
Također se pokazalo da je kečap još jedno sredstvo u borbi protiv raka jer sadrži likopen, antioksidant koji smanjuje nastanak raka. So, Heinz: I salute you!

e da btw, Ja ne radim PR za Heinz Ketchup..ali znate kaj ak neko od njih ovo čita:I'm available:D
- 13:28 - Aj pljuni (5) - Uokviri si na zidu - #

<< Arhiva >>