SVe tO TrEbA u LoST

četvrtak, 26.01.2006.

HOW YOU DOIN?;) NISMO SVI JOEY TRIBBIANI:)

Image Hosted by ImageShack.us
I tako sjediš u bircu sa prijateljicom i super se zabavljate prepričavajući tračeve i komentirajući druge kad se odjednom TO desi!Vidiš ga kako ti prilazi iz daljine i ostaješ mirna nadajući se da će jednostavno proći pokraj tebe ili nestati.I evo njega: vitak, zalizane kose, izbjeljenih zubiju, misli da je kralj univerzuma, a definitivno bi mu dobro došao koji smint ili tic tac, prilazi ti kao da je Kazanova u najmanju ruku koji ti je došao učiniti uslugu da te obori s nogu. Tada otvara usta i izvali svoju nepogrešivu provalu:"Da li ti je zima možda jer te cijelu večer skidam pogledom!" aaaaaaaa užassssss
Ta upucavanja i uleti i te fraze ,te otrcane fraze su nešto najgore kaj ima..Međutim, htjeli mi to ili ne, one postoje od davnih vremena i po svoj prilici će ostati. Odlučila sam se prisjetiti svih onih koje sam ja čula i naravno podijeliti sa svima vama ( ah kako sam dobra), a vi dečki nemojte ih koristiti ak ne želite šamar il tak neš;) I ovime bi volila čuti da li sam izostavila koji ulet i ako da, dajte ga napišite majketi jer mene ovo fascinira:D

- Nadam se da znaš umjetno disanje jer mi oduzimaš dah!

- Znam da mlijeko čini čudesa za tijelo, ali bog te mazo mala koliko ga ti onda piješ?!

-Da li vjeruješ u ljubav na prvi pogled ili da ponovno prođem pokraj tebe?

-Roditelji su ti zasigurno lopovi! Zato što su ukrali zvijezde s neba i stavili ih u tvoje oči!

- Jesi li ti ikad bila uhićena? Sigurno je protuzakonito tako dobro izgledat!

-Ova je bila prije mobitela:Imaš li žeton možda? Mama mi je rekla da ju nazovem kad se zaljubim.

- Da li je bolilo kad si ispala anđelima s neba?

- Sigurno si umorna jer si mi trčala po mislima cijeli dan!

- Tvoji roditelji su sigurno teroristi jer su napravili bombu kad su napravili tebe!

- Bok ja sam 6 oćeš biti moja 9-tka?

- 12:49 - Aj pljuni (13) - Uokviri si na zidu - #

<< Arhiva >>