SVe tO TrEbA u LoST

nedjelja, 22.01.2006.

ONLY SUPERSTITION....OR IS IT?


Image Hosted by ImageShack.us
Neki dan sam pričala s prijateljicom o praznvojerju jer je vidjela kako sam 3 puta pljunula kad je neka siva mačka prešla preko našeg praga..pa me pitala:Hej, zar se ne pljune kad prođe crna mačka pred praga"? Ja sam ju pogledala i kiselo se nasmiješila.Zlu ne trebalo draga moja zlu ne trebalo.. Priznajem mačke ne volim, nekak su mi nevjerne a i zle.. nije ni čudo da ih vještice imaju za mezimce ( crne pogotovo) ali za svaki slučaj ja pljunem.To vrijedi i ako se vozim u autu samo moram paziti da spustim prozor jer se nekad zalomi da pljunem a zaboravim spustit prozor ( dobro to se sam jednom desilo!) onda je malo grdo. Kucam na drvo kad neš velim da je dobro, da ide, ne hodam ispod ljestvi, imam djetelinu s četiri lista u svom indexu ( moja stara ih nađe di god se okrene ta žena ima nevjerojatni radar za djetelinu s četiri lista)i sad kad si malo bolje razmislim a malo me i sram priznat.. ja niti jednom nisam nijedan ispit pala! E pa fala ti mama! Hmm da li je to zbog djeteline ili zato kaj sam štrebala ili oboje ah ko bi to znao..
Redovito si zaželim nešto kad mi trepavica iz oka ispadne i onda puhnem.. sad dal se ostvari ne sjećam se ali u tom trentku imam osjećaj da se sve sile svijeta usmjeruju ka mojoj želji da recimo ne znam: Nađem visoke crne čizme na petu u Mangu heheh..


Image Hosted by ImageShack.us

Petak 13. još jedno praznovjerje ili nije možda?Meni je inače 13 sretan broj a petak 13. uvijek bio sretan dan..No možda je to zato kaj sam vještica heheheh bar neki tak misle;)But that's another story:D
Kopkalo me to pa sam išla googlat ( ah ljubljeni moj google, moj izvor znanja) da točno vidim okud ta silna fama oko petka 13. I evo što sam našla:

Postoji norveški mit o tome kako je 12 bogova imalo svečanu večeru u Valhali kada je nenadano banuo 13. nepozvanh gost, zločesti Loki.Kada je Loki stigao nagovorio je Hodera, slijepog boga tame da strelicom umočenom u imelu pogodi Baldera Prekarsnog, boga veselja i zadovoljstva.Balder je preminuo i Zemljom je zavladala tama.Cijela Zemlja je bila u koroti.
Postoji biblijska teorija o nesretnom broju 13 jer je Juda, apostol koji je izdao Isusa bio 13. gost na Posljednjoj večeri.
U srednjem vijeku je na petak 13. 1306 francuski kralj Filip uhitio i počeo mučiti templarske vitezove čime je taj događaj označen kao dan zla.
Image Hosted by ImageShack.us
U starom Rimu su se vještice navodno nalazile u grupama od 12 a vjerovalo se da je 13. vještica bila vrag.
Petak i broj 13 su uvijek bili blisko asocirani sa smrtnom kaznom.
U Velikoj Britaniji je petak bio uobičajeni dan za javna vješanja a priča se i da je bilo 13 stepenica koje su vodile do omče.Također se vjerovalo da je Eva Adamu ponudila jabuku u petak. Tradicijski gledano Velika poplava iz Biblije, konfuzija na Babelskom Tornju i smrt Isusa Krista su sve svi dogodili na petak.
Numerolozi smatraju da je broj 12 „potpuni“ broj.Postoji 12 mjeseci u jednoj godini, 12 horoskopskih znakova, 12 bogova s Olimpa, 12 Herkulovih muka, 12 izraelskih plemena i 12 Isusovih apostola.
Kada bi se broju 12 dodao 1, to znači da je asocijacija s nesrećom broja 13 povezana sa prelaskom iznad potpunosti.

E sada ako je to bilo puko praznovjerje ili slučajnost čak...Kako onda objašnjavamo slijedeće:

-Preko 80 posto nebodera nema 13. kat.
-Mnoge zračne luke nemaju 13. prilaz.
-Talijani su izbacili broj 13. iz njihove nacionalne lutrije.
-Bolnice i hotelske sobe redovidto nemaju sobu br. 13.
-U Firenci, u Italiji kuća koja se nalazi između broja 12 i 14 ima broj 12 i pol.
-Mnogi gradovi nemaju 13. ulicu ili 13. Aveniju.
-U Francuskoj su nekoć društva pod nazivom quatorziens( četrnaestice) bila dostupna kao 14 gost na svečanim večerama da bi se sprijećila zla kob.

Ako vaše ime ima 13 slova vrag će utjecat na vas:

-Jack the Ripper( Jack trbosjek)
-Charles Manson ( organizirao sljedbenike da izvedbu niz krvavih ubojstava od kojih je napoznatije ono od Sharon Tate, koja je bila tada trudna s djetetom svog supruga,poznatog režisera Romana Polanskog)
-Jeffrey Dahmer ( ubio i djelomično pojeo 17 osoba)
-Theodore Bundy ( silovao i ubio preko 30 mladih žena)
- Albert De Salvo ( poznatiji kao bostonski davitelj, zadavio 13 žena)
svi imaju 13 slova u svojim imenima.

Pa vi sad recite praznovjerje li ne?
U svakom slučaju spoooookyyyy
- 14:33 - Aj pljuni (6) - Uokviri si na zidu - #

<< Arhiva >>