OceanEyes blog

04.12.2004., subota

Die happy...

...Nikad nisam zamišljao da ću ikada ovo zamisliti, a tek izgovoriti, a TEK javno napisati... Stvarno neznam čime sam to zaslužio, ni što se zapravo dogodilo da se je moj stav prema životu promijenio, da sam postao optimist, te sretni i bezmrižni dječak... Zaista neznam što se zapravo dogodilo ali ujutro sam se jednostavno propbudio kao NOVI ČOVJEK! Kao da je onaj stari, mrzovoljni dio mene umro a njegovo mejsto zamijenio novi ja... Jednostavno vam ljudi ne mogu opisati koliko sam sretan sa svojim životom, iako možda i nije savršen ali je MOJ i jednostavno se moram naučiti cijniti ono što imam a ne samo plakati za onim što nemam... ironija je u tome što su mi ljudi zapravo govorili da će doći jedan dan (kao danas) dok ću se tako osjećati... a ja... ja sam im se jednostavno smijao u facu! Neznam zašto sam zapravo tako dobre volje, zaista neznam, ali znam jedno... a to je da se ne želim mijenjati... Razmišljao sam ponešto u školi... Pa ja zapravo imam sve što mi treba u životu, i zbog čega se onda stalno bunim u zanovijetam? Ništa me više ne može naljutiti, rastužiti ili baciti u bed, toliko sam sretan i počeo sam se veseliti malim životnim stvarima od kojih mnoge nisu ni vrijedne spomena, no jednostavno me vesele... Eto, samo sam osjetio potrebu da sve ovo podjelim s vama, oprostite ako vas zamaram, ali jednostavno sam tu soju sreću i radost morao podijeliti s nekim... OUT!

- 15:01 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  prosinac, 2004  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

SOng of the week!
Klikom na ovaj link mozete skinuti ovotjedni song of the week sa moje stranice
Link za stranicu! My page
Link za song of the week! Song
Music - preporuke tjedna!
Sekcija u kojoj ćete svakog tjedna moći vidjeti po 5 naj pjesama po mom izboru, a po pravilu ćete jednu od njih (obično onu koja se nalazi an prvom mjestu) skinuti sa mog sajta... URL je vidljiv u sekciji "linx"

Dakle:
1. Coldplay - Yellow
2. Oasis - Don't go away
3. Oasis - Living forever
4. Bodyjar - Not the same
5. Static X - So