occult-studies

24.02.2007., subota

Lekcije o magiki III. Dio - Daljnja teorija + odgovori na pitanja u komentarima



Dakle kako nebiste napravili nekakvu glupost poput evokacije iz Goetie ili tako nesto slicno onda sam odlucio da simboliku raspodijelim na više dijelova kako nebiste usli nespremni u sve ovo. Bitno je kod magike to što morate DOBRO proučiti ono čime se mislite baviti. Nije izreka bezveze – upoznaj svog neprijatelja, jer ces jedino tako ovladati njime.

Treba dobro proučiti svaki sistem koji mislite prakticirati. Nemožete samo tek tako upasti i početi pucati i onda postavljati pitanja. Ovo nije film niti je igra u kojoj možete stisnuti save i onda zapoceti isponova ako negdje kardinalno zeznete stvar. Kad jednom gadno zeznete onda ste zeznuli do daske, magika je sila koju se treba nauciti kontrolirati te tek tada baratati s njom.

Meni se desila jedna neobična stvar kad sam se počeo baviti magikom. Počeo sam sa nižim oblicima magike, pa sam tako polako počeo eksperimentirati. Kako je ta vrsta magike radila na principu da ostvari želju – i to vrlo brzo, ja sam počeo sa nekim stvarima koje nisu vezane samnom. Tako sam jednom prilikom zaželio da kad se odem prosetati slijedeci put u grad da me pogleda lijepa djevojka u crvenoj jakni. Te sam veceri otiso van već potpuno zaboravivši na to, i tako dok sam šetao gradom sam slucajno zapazio jednu djevojku u crvenoj jakni, koja je bila sa deckom, i koja me je pogledala. Isprva sam stao i pomislio da je to cista slucajnost te da ono što sam maloprije radio nema veze s time. I tako kad sam se vracao kuci sam zastao na mostu i naslonio se na ogradu te malo promatrao ljude sto rade i tako to... najednom je prosla jedna grupa djevojki u kojoj su dvije od njih 5-6 bile u crvenoj jakni. Od cijelog drustva samo su me njih dvije pogledale! Tu sam se jako dobro zamislio i poceo sam se smijati kao nikada do sada.

Te sam veceri popricao sa nekoliko ljudi koji su mnogo iskusniji po tom pitanju. I s njima sam pricao o tom podrucuju magike. Da bi ja tjekom razgovora nehotice formulirao želju kako treba i ona se pocela ostvarivati i to vec slijedeci dan. Duboko sam se zamislio i raspitao sa ljudima koji su iskusniji od mene kako je to bilo moguce kad nisam odradio nista dokaraja. Tada su oni dosli do zakljucka da sam talentiran za magiku.

Sada, moram samo zamisliti zelju, npr. da ne dođe neki profesor na sat, i to mi se ostvari. Vec kad mi se ostvarilo onako brzo ona zelja kouj sam nehotice iznio tokom razgovora, poceo sam paziti malo sto mislim par dana, jer sto god da sam pomislio bi se eventualno ostvarilo u vrlo kratkom roku. To me je, da budem iskren, jako prepalo i malo sam stao s time nakon toga. Nakon toga sam otkrio Necronomicon i postao skoro pa zadivljen tom knjigom. Sada cekam da mi dojde ta knjiga sa Amazona i tada se mislim malo ozbiljnije posvetiti tome.

Premda ću ja raditi na tome da ovo bude svevrstan blog, tj. da probam pokriti što više područija mogu, neču vas zavaravati ali najvise toga cu pricati o necronomiconu. Vidjet cete kakav je to sistem te koje su njegove prednosti, nedostaci ili cak i mane.

A sada da krenemo dalje sa teoriom

Bodež

Bodež je oružije. Kao takvo predstavlja opasnost za entitet s koji radite. Isto tako on je produžetak vae volje, kao i svaki drugi predmet poput wanda ili mača ili staffa. Time što je produžetak volje ujedno bi značilo da je vaša volja ojačana time što je smještena u bodež (ipak je on od metala). A samim time što je bodež oštar, ili barem tako izgleda, čini ga opasnim. On ne služi za napad tog entiteta u slučaju da dođe do neposluha. Sačuvaj bože da istupite iz kruga. Samim time što držite bodež pokazujete superiornost nad tim entitetom.

Mač

Mač je također oružije. Ali je veče od bodeža i time predstavlja mnogo veču moč od bodeža (ipak nije isto ako vas netko napadne s bodežom ili sa mačem – mislim da je ovo drugo ipak gadnije). Samim time što se u praksi koristi mač s dvostranom oštricom je simbolika koja predstavlja pobjedu nad dvijema dimenzijama – fizičkoj i astralnoj.

U praksi se može nači i mač s jednom oštricom ali se on rijeđe koristi (to se može nači u Necronomiconu). Premda je sve ovo simbolika dokle god vi razumijete što predstavlja što obije vrste možete koristiti, premda se preporuča da se koristi onakav mač koji je naveden u tom sistemu –dokle ste početnik to vam se preporuča.

Dakle evo pred koji dan sam dobio jedan komentar da pišem više o Solitary path. Pa stvar je u tome to taj put se temelji na tome da sami otkrijete što vam najviše odgovara, trenutno meni odgovara Necronomicon i još neki sistemi. Možda če nekome odgovarati Goetia ili možda ceremonijakna magika sveukupno, ili možda neki oblici niže magike.

Ovaj put se temelji na tome da sami studirate to područije. Eventualno pitate nešto nekog iskusnijeg, ali uglavnom se sve sam istražuje. To je ujedno i dvosjekli mač – jer morate sve istražiti dobro i morate upoznati sebe bolje nego što znate sada. Tek tada čete znati dali je pravo vrijeme za odraditi neki spell ili dali ste spremni na to da idete sazvati entitet.

Inače kako poznajem Lapsang.for.one osobno odmah ču mu reči 2-3 stvari o jogi. Joga nije put magike. Ona je vrsta groundinga, odnosno samo način da se riješimo viška energije. Kako se počnemo baviti magikom sve više i više počinjemo, na neki način, osječati prolazak tih energija kroz nas. Joga nam služi samo tome da višak te energije uzemljimo odnosno da je na neki način izbacimo iz sebe. Također nam za to služi i LBRP (Lesser banishing Ritual of the Pentagram), ali je on ujedno i podizač energije jer nam podigne energiju (pozitivnu) u nama i izbaci sav višak energije koji ne možemo izdržati.

Mislim da bi bilo vrijeme da napomenem jednu važnu stvar: Kada se jednom počnete baviti magikom više nema povratka. Htjeli ili ne vi sa prvim koracima ste na neki način položili zakletvu da čete time se baviti.

O čemu se tu radi: kada se počnete baviti magikom vi se otvarate utjecajima njenih sila, dobrih i loših. Samim time što čitate o tome je koji put sasvim dovoljno da vam se otvori um takvim stvarima. Prakticiranjem LBRP-a mičete negativan utjecaj sa sebe i dovodite pozitivan, ali se ravnoteža opet počinje narušavati s vremenom. Potrebno je biti jako stabilan fizički i mentalno da bi se izašlo sa svim time na kraj.

OPASNOSTI MAGIKE

Mislim da je došlo vrijeme da vam kažem opasnosti koje postoje u magiki. Radi se u tome što magika kao i sve drugo ima jedan određeni rizik koji nosi sa sobom. Prakticiranje magike može se gledati kao vožnja autom. Možete ga voziti cijeli život bez jedne jedine nesreče a možete tek iziči iz garaže i poginuti. Neču vas varati ali smrt i ludilo su se događali i događati če se jer ljudi previše žure u to. Nije često da se događaju nesreče ali se događaju.
Svaka ta auto nesreča se ože podijeliti u lakše i jače te fatalne grupacije. Fatalne su dakako potpuno ludilo i/ili smrt. Jače nesreče bi bile eventualne bolesti koje ste možda izazvali nekom uzročno – poslijedičnom vezom, ili ako vam je ritual/spell pošao po krivu. U ovakvim slučajevima se eventualno može završiti u bolnici ili umobolnici jer bi se ovdje mogla uvesti i privremena šizofrenija kao jedna od lakših stvari, jer je poznato da u nekim sistemima se to navodi kao nuspojava, jer vam se entiteti počinju pojavljivati i bez da ih zovete (ako se sprijateljite s njima, onda je to naročiti slučaj)
Lakša nesreča je stvarno tako banalna da neznam ni zašto je spominjem ali smatram da bi ste je morali zanti:
1. Ljudi če vas čudno gledati ako im se odlučite povjeriti u vezi toga da prakticirate ovakve stvari
2. Mozete steči bogovski sindrom – smatrat če te se superijornijim nad drugima. Ovo je bezopasno u večini slučaja jer morate biti svijesni da smo svi sposobni se baviti magikom,
3. Ludi vas mogu početi izbjegavati i nazivati sotonistom. Ovo je jako glupo jer magika nema nikakve veze sa sotonizmom, niti ja vjerujem u sotonu.
4. Crkva je protu magijski nastrojena, s toga ako idete u crkvu suzdržite se od smijeha kad shvatite kakve oni gluposti pričaju i prodaju tim jadnim ljudima. Kad bi barem svi znali ....
5. Moguča pojava različitih tikova, što je poslijedica nekih sistema.
6. Jaka zanesenost magikom te prevelika upotreba nje za gotovo sve. U svemu treba biti umjeren. A što se tiče korištenja magike za baš sve je meni iznimno glupa ideja. Magika bi se trebala koristiti u krajnjim slučajevima kada imate osječaj da je cijeli svijet protiv vas u nekom pogledu (npr. ljudi vas ogovaraju pa nemožete dobiti neki posao jer ste “na lošem glasu” pa vas nitko ne želi zaposliti.) onda bih ja dao pokušaj magiki i njenim načinima rješavanja stvari.

Također da odgovorim na post od peggy_bundy u vezi zelene magike:

Pošto sam vidio na tvom blogu da voliš pisati na blogu umjesto da radiš (bez uvrijede, ne mislim ništa loše ovime – i ja voim ljenčariti) onda samo da ti napomenem da ti se magika ostvaruje na razne načine. To ne znači da ako prizivaš 5000kn da če ti poštar slijedeče jutro donesti novac sa smiješkom na licu. Može ti se recimo ostvariti u obliku ponude za posao ili u obliku toga da češ nešto prodati i zaraditi svotu koju si tražila. Moraš biti spremna na to da ako ti dođe ponuda da nešto prodaš da to i u činiš ako ti je baš tako stalo do novca. Znam da današnji život nije lagan i da je dobro uvjek imati nešto novaca kako bi si mogli preživjeti, ali stalno prizivanje novca je pohlepno a pohlepa se smatra kao loša stvar. Ako je to tako onda kad prizivaš često novac se može početi stvarati to kao oblik crne magike. Prvi i osnovni zakon magike je taj da sve što šalješ od sebe bilo to dobro ili loše sve ti se vrača 3 puta jače. Stoga radi dobro i dobro ti se vrača. Dok drugi zakon glasi Čini što te volja, to če biti cjelokupni zakon – ali pazi da te ovaj zakon ne zanese. Jer činiti što te volja se odnosi na osnovnu definiciju magike po Crowley-u: Stvaranje promjene u skladu s voljom. Volja je ona što čini magiku da funkcionira. Jaka volja = dobri i brzi rezultati.
Isto tako je bitno napomenuti da ni magika (kao sila), niti entiteti nepoznaju razliku između dobra i zla po našoj percepciji. Stoga kad postavite zadatak onda se gleda najjednostavniji način da se to ostvari. Tako neprecizirano prizivanje novca se može ostvariti npr. tako što vam može netko u obitelji preminuti i prepustiti vam naslijedstvo koje je obično u okviru iznosa koji ste tražili, ako ste specificrali iznos.

Magika nije igračka. Ona je močna i gotovo neograničena. Ako se vi zante dobro koristiti njome onda če te postiči dobre rezultate.

Pa da nastavim s odgovorima na komentare

Kako mi se da pisat toliko?

O ovome što ja napišem na ovome blogu ovisi uspjeh vaš u radu a može ovisiti i vaš život. Meni nije ni na kraju pameti da netko pogine koristeči ovo što je ovdje napisano. Ne želim imati nikoga na svojoj duši. Ako netko misli da ja puno pišem onda neka izvoli čitati knjige od po 200 –500 stranica pa neka sam onda napiše manje i s istom kvalitetom razumijevanja toga što je napisano.

Samo da napomenem ovo su sve moja stajališta svega toga i samo jedna u nizu stajališta. Da bi ste mogli donesti svoje zaključke o svemu ovome, što je poželjno, onda bi ste trebali pročitati par knjiga koje ču ja navesti kad budem završio s teoretskim djelom. Za nekih 2 –3 lekcije, zavisno koliko toga budem stavio u lekciju i zavisi ako bude još dodataka prema željama čitaoca.

Ako netko želi da se nešto dodatno pojasni ili da se navedu nekakve posebne vježbe vezane za nešto, dakako ako postoje i ako ih znam. Neka slobodno pita u komentaru kako bih napravio dodatak na zahtjev. Što vas zanima to pitajte. Ako je neko od jednostavnijih pitanja onda čete odgovor nači u nekom od slijedečih postova.

Evo toliko od mene za sada, ja ču još probati objasniti još neku simboliku i neke djelove koji bi mogli biti zanimljivi drugima. Slijedeči post neče biti teorija (malo za promjenu, da si odmorim prste :-) ) nego ču govoriti o nekim sistemima o kojima znam ponešto. To neče uključivati sve puteve koje sam naveo, jer ih nisam proučio još (jer me najvjerovatnije i ne zanimaju ili još nisam stigao o njima pročitati), pričat ču uvjek o onome o čemu znam jer sam jedino tada siguran u to da vam mogu dati točnu informaciju. Ukoliko vas zanima neki drugi sistem prakticiranja onda bih vam preporučio to da si ili u knjižnici potražite knjige na tu temu (na iznenađenje moje i vaše ima tih knjiga i u knjižnici – samo treba razlikovati dobro od lošega – što je teško). Ostalu literaturu potražite na internetu ili si kupite sa neke stranice poput Amazona – koji stvarno ima jeftine knjge i priuštive svakome. Tu če te nači svakakvih knjiga. Odite na forume koji su specijalizirani za područije magike tamo če se uvjek nači ljudi koji če vam napisati ovoliko kojiko sam ja dosada napisao samo što če oni toga napisati samo za jednu vrstu puta.

A sada zatno pravilo kod čitanja o magiki: Ne vjeruj nikome i razmotri sve.

Ja nastojim da dam najpreciznije što mogu činjenice kakve jesu i neču osporavati ničije mišljenje (osim ako niste jedan od onih zatucanih krščana. Onda ču s vama se vrlo rado dati u raspravu o vjeri jer je moje poznavanje krščanstva daleko veče od večine – s obzirom da sam sa 5 godina studirao bibliju poznajem je poprilično – premda jesam ateista, odnisno heretik po pitanju krščanstva. Ali ja vam dam jednostavne i lako provjerljive dokaze koji potvrđuju odnosno osporavaju predavanja crkve. Da se razumijemo ja poštujem svaku vjeru i nemam ništa protiv vjere ali nekim ljudima jednostavno treba otvoriti malo oči i spustiti ih na zemlju jer nema smisla ih slušati o tome kako je magika sotonsko dijelo i kako je sotona stvaran jer tako piše u bibliji. On postaje stvaran jer ljudi poput njih i poput sotonista vjeruju u njega, a ne zato što je tamo neki židov 1000 god p.n.e. napisao tako stoga bi se možda čak dalo zaključiti da su krščani zaslužni za sotonu a ne pojam dobra i zla koji je samo proizašao iz toga?!?)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.