četvrtak, 12.04.2007.

Svemu dodje kraj..

Ovako,prvo bih trebala napisati da se krug ljudi u mom zivotu suzio, mislim osoba koja mi je previse znacila u zivotu,prekrizena je za sva vremena..Ne zelim vise nikakav razgovor postizati ni na koji nacin,(sad na msn-u razmjenicu par rijeci i kapak)..Prvo nisam jos svjesna da bi mi to tako rekla,onda da sam ja bas to zasluzila..Znam da sam se znala i ja ponijeti ruzno,ali sad da bi toliko nekoga povrijedila odnosno nju,mislim da bi prije umrla..Al tek sad ucim lekciju i hvala Bogu dragom pa cu od sad dobro otvoriti oci,kad mi je to mogao uraditi neko tako blizak a kamoli neko..Mislim ipak da ljudi ne mogu biti savrseni pa tako ni ja(zna na sta mislim)..I jednostavno mi ne ide u glavu da je tako tanka granica i tako ne znam uska granica izmedju ljubavi i mrznje..I koliko god ja dokazivala da nisam ni u jednoj sekundi kriva,dzaba je sve..Uglavnom da skratim,nisu mi vise potrebne ruzne rijeci nicije,kretat cu se u krugu ljudi koji mi nece ni pomoci ni odmoci..Gadi mi se svo proteklo vrijeme,proklinjem sebe u sta sam se ulagala,a kamoli doticnu osobu..Samo se pitam u sta je otislo moje vrijeme,snaga,volja,osjecajnost..Mozda ipak nisam savrsena..

/22:24/ Use your fingers!!! /0 Spilled ink)/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.