.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

Ej....u ovom blogu čemo pisat o svaćemu...tak da....čitajte ga i komentirajte!!!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Myspace layouts

Myspace layouts


blogovi koje morate posijetit:
karlica
buljčica
veca
bulja&karla
boky
mlađo
lauc
kova
chester
vana,saky&mia
ines
sandra
tomo
despotich
ira
šubara
magdalenche
kristina
lara
tena&bulja
lana&jura
vanessa
nera
frenki
tenche=)
čaki

design by:









Evo i nekih slika...


Duve pozira....

Despot...

Bulja...odlićna cura....

duve,darija i fićo......
kova i chester....

duve...
despot ko ženska...haha...
sarah,chester i nina...
nina i sarah...
i opet...
boki...
chester&lauc
chester&nina
chester&sarah
lauc
lauc
ineska..
duve kara dakića...ijuuu...
frenki...
budale...
wolf...
chester&frenki

utorak, 03.04.2007.

...eo ja odluchilo pisat post^^...

efoo...aaa...
moram napisat novi post..jap...^^
josh sam sutra...i onda ljepo praznici....al sam 10dana-.-'
al aj...bolje ishta neg nishta^^^
ii...tak...da...hm...smijehsmijehsmijeh
efo upoznah u subotu iwanu,mirnu,emily&miju....=)=)=)
super su....hihihi...jako mi drago shto sam ih upoznala...jaap=)=)
eo u nedjelju uskrs..-.-'
moja star izgleda u petak ide u kod frendice i neche je bit do nedjelje...weeeeeeesmijehsmijehwinkwink
i da..et sad opet neam o chem pisat-.-'
ma super....
njaaah...
hahah..idemo caki i ja neki dan tam kod bjele lađe..i dođe nek deda do mene....i kaze on meni kao nesh za palestinu...nesjecham se tochno...
al nesh kak sam ja teroristabangbangbang
ja gotova....^^
i sad me svi sprdaju da sam terorista i legica jaseraarafata-.-'
aaaaa....uzash....hihihismijehsmijeh
uf...svi sutra piju...mislim da chem i ja...ak budem imala para...jer sam danas sve spizdila u mc donaldsu...hehehe...a morala sam...danas mi je zadnji dan..idem na onu UN djetu...tak da...smijehsmijehsmijeh
ak bog da..izdrzat chu do kraja jebenu djetu...hihihismijehsmijehsmijeh
njaaaaah...
jebem ti proljeche....iam alergiju kad dolazi...sva budem...joooj...kek se to ono kaze....hm...a ugl...joooj da...iam neki osip....shta se onda to kaze sva sam osipana???^^
njeznamm....joooj...de trš...bangbang
uf,uf...
njaaah...idem ja polako..neda mi se vishe pricat svoje gluposti-.-'
hihihi....ae...pusa svima,posebno:lisikissiwanikissmirnikissmagikissbarbarikisstinikissemilykissmijikisskikikissbuljikisspetricikisskerlikisspetrikissciskikissnerikissfrenkijukiss.....ma svima...
hihihi...
i da...
mirna fala za lektiru!!!!!!
ae uziwajteee...partypartypartypartypartypartysmokinsmokinthumbupthumbupnjami(oni koji nisu na djeti...)smijeh
papa...
mah mah...
tena

- 22:41 - Comment To Me... (16) - Print... - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.