.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

Ej....u ovom blogu čemo pisat o svaćemu...tak da....čitajte ga i komentirajte!!!


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Myspace layouts

Myspace layouts


blogovi koje morate posijetit:
karlica
buljčica
veca
bulja&karla
boky
mlađo
lauc
kova
chester
vana,saky&mia
ines
sandra
tomo
despotich
ira
šubara
magdalenche
kristina
lara
tena&bulja
lana&jura
vanessa
nera
frenki
tenche=)
čaki

design by:









Evo i nekih slika...


Duve pozira....

Despot...

Bulja...odlićna cura....

duve,darija i fićo......
kova i chester....

duve...
despot ko ženska...haha...
sarah,chester i nina...
nina i sarah...
i opet...
boki...
chester&lauc
chester&nina
chester&sarah
lauc
lauc
ineska..
duve kara dakića...ijuuu...
frenki...
budale...
wolf...
chester&frenki

četvrtak, 22.03.2007.

njanjaaa....nismo mi EMO!!!!!!!!!!!!-.-'

njaaaaaaaaaaaah....
eo odlucih napisat nofi postich=)=)=)=)=)=)
da odma na pocetku kazem...
ja nekontam zas svi mise na smo nas 2 emo...-.-'
niiisssmoooooo!!!!!!
nikad ni bilee...
naslov bloga je jos od prie...a neda nam se mjenjat...
a slike u boxu nam se neda brisat...
ma bile smo mi prie mal...onak...glupe...radile sranja....i tak...
imale smo neke svoje jadne stavove...i take picke materine...-.-'
etoooo.....tak da znate...mI NISMO EMOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tako...to sam rekla...hmmm....
sad vise neam o cem pisat....kmee....
e da sjetih se sada ja..=)=)=)
pjetra i ja
cemo slavit zajedno rođendan!!!!!!smijehsmijehsmijeh
jooooooooj...jedva cekam(o).....
bit ce cugeeepartypartypartypartyparty
i bit ce punk kurac ljudova=)=)=)=)=)smijehsmijehsmijehsmijeh
sam jos neznamo di cemo slavit...hehehehehe...
a i ima vremena...tek u 6mj...neznamo jos tocno kojeg....
a uglj....
kak je usrano vrijeme-.-'
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............jebem ti kisuuuu...-.-'
i tak....
neam blage veze sta da pisem....fak....
e da....nera i danijel su zajedno....mislim to svi vec zaju..al nea veze...XD
ae ode ja sad....
papa...pusa svimaaa....neda mi se nabrajat....smijehsmijehkisskisskiss....
tEnChE....xD

- 12:57 - Comment To Me... (54) - Print... - #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.