Sretna nova=) - Leptirice...moje prijateljice... - Blog.hr

srijeda, 02.01.2008.

Sretna nova=)

<3
Opet ja!...Zelim vam svima prvo zaželiti novu godinu i sve najbolje u njoj...Da se zabavite,volite,mrsavite....i tako
Nadam se da ce mi biti super..prvo cu vam malo o doceku..daa...Bila sam van s frendicama,pile smo,al u granicama
ipak mi smo osmi...daa...a ima nekih mlađih od nas bili su pijani al dobro..ae i plesale smo,skalale..ma super..dosla doma oko 2 ipo..i posla spavati...ma bilo je odlicno..e sad..ljudi moji,ja jos imam 60 kg..wee..bravo ja..al neka..mogu
ja i bolje,jucer sam pojela sarmunojednu jedinu..i bila je fuuj..stara me natjerala...bljak..i onda sam pojela za veceru 2 jeabuke..heheludugl..nisam puno jela..danas imam u planu 300 puta preko užeta,50 trbusnjaka,50 čučnjevayes
i onda oko 5 idem malo u grad..na piće..i kupit si neš..ma ugl..jedva cekam..eheh..roflovih dana sve mi je bas super.
odmaram od skole...idem van,druzim se,,mršavim...hehe..i tako mi vrijeme super prolazi,a bolje to nego stati doma..
za vas koji stojite doma..preporučam vam..da izađete,zabavite se..što znate mozda upoznate neku osobu koja ce vam
prirasti srcucerek!...dada..a ja polako idem..vama komentirati...i raditi moje vjezbe...pusaaa....wolim was swe...cerekcerekkiss


- 11:36 - Komentari (14) - #



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Odlucila sam na dijetu!
Nema povratka...
Nista necu jesti..

(28.12.)sadasnja tezina:61 kg
visina:169 cm
cilj:53 kg

bmi:20.4

Zabranjeno
*Čips*
*Čokolada*
*Kruh*
*Sve masno*
*gazirano*
*slatkisi*
*prezderavanje*
*Hrenovke*

...Moj plan....
...u iducih mjesec dana smrsaviti vise od 10 kg..
..za dorucak..ugl neke zitarice...popodne voce..
..navecer nista......piti puno vode
...vjezbati i baviti se svime i svacime..

...Vaganja...
...30.12.-60
......1.1-60
......3.1-60
......5.1-60
......7.1-59
......9.1-58
....11.1-58
....13.1-58
....15.1-58
....17.1-
....19.1-
....21.1-
....23.1-
....25.1-
....27.1.-
....29.1-
....30.1-
dalje cemo vidjeti

Ja sam mala curica...koja ima 14 ipol godina=)
jos je u osnovnjaku=(
misli da je debela...i najvise mri svoje noge..koje joj se gade
i sve ce uciniti da dodje do cilja..
popustivlja jea ponekad i naivna..
a volim se zabavljati i izalziti s mojom ekipom
i shoppingirati punoo=)
a nevolim jesti,moje noge,kile..
ma sve sto ima veze s hranom!
I tako!!

Linkovi cura koje su me pozdrzale

Yellow
gIRl with a broken DrEaMs
just me
Ambra
Nesretna i debela
Baby Ana
Laura
thin fantasy
Samo zelim biti lijepa
AnnaFreak
Sweet little girl
Tia
Wanna be thin
Anuska
wanna be like you
Crvena
Blue
La_Vaga
Doica

Thinspiration

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Doll Avatars
Doll Avatars

Design By: xxSkinAndBonesxx