...owisnost...

subota, 17.06.2006.

Zao mi je zbog swega...odustajem!

Za swe mi je jako,jako,jako zhao... Nisam ga trebala ni widjeti... Ni zwati ga... Ni slati mu mailowe... Ni goworiti o njemu... No,ochito je swe to samo moralo tako biti,zar ne? I stwarno mi je JAKO jako zhao... Swe suze koje su isplakane i koje che bit isplakane,swe to je on uzrokowao,taj kreten... Kao droga je... Jednom ga widish i wishe se od njega ne mozhesh odwiknuti...I postajesh owisna o tome,o idiotu... O tom kretenu... I shta...SHTA JA MOGU?! Shta...? Shta...? I neki znaju da ja uprawo plachem... Znaju da stalno plachem zbog tog kretena! ZNAJU! Meni treba pomoch! Welika,welika pomoch... Samo mi neki mogu pomochi... Teich,In ass i blizanci u prizemlju...I narawno...Rittek... :)

Nije moguche...Kako ga toliko mrzim no ipak,ipak mi nedostaje i ipak ga JAKO wolim...I on je josh jedan dio mashte (bar to neki tak tumache...ja nisam medju njima...) no oni ne wole tako kao ja...I nikad ni nisu tako woljeli! I mene bash briga shto drugi misle o meni! Ewo...Odluchila sam da chu pokushat zaborawit tog kretena i zhiwjet nowi zhiwot...

Hwala swima koji su chitali owaj blog...
Hwala wam...

Big k!ss swima,a posebno: Ineski,Valy,Teni,Karini,swima koji su danas bili wani s nama...

Hwala...Teich! Shto me izwukla iz owe welike gluposti! Nechu to zaborawit fakat hwala...Ki$$!

Pozzdraw swima...

Od mene... WELIKE GLUPACHE KOJA JE DOPUSTILA DA JOJ KRETEN UNISHTI ZHIWOT =D... XD Pozzdraw... Hwala kaj ste chitali owo sranje...

17.06.2006. u 22:06 • 11 Stisni tu ak' zhelish da mi bljog bude bolji...Troshi boju...Nekakwa glupost...

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentare nechesh,il ochesh???