OC Dude

21.05.2005., subota

Havajska Hrana

Jucer jedno oko 6:30 navecer zavrsija posal, zva jednu prijateljicu da idem na veceru. Pita ona di ce mo. Nakon jedno 15 minuta razmisljanja ja odlucija da idemo u jedan Havajski restoran. Ono atmosfera fenomenalna, konobarice zgodne, cure dolaze unutra ka da je Fashion Show. Dobro zaboravija ja na to jer sam bija gladan ka pas. Gledam ja na menu i sve je na Havajski. Najbolje pice Lapu Lapu. Restoran ti ne da popoit vise od dva, to je ka pravilo, nisam zna zasto. Narucija ja jedan prije vecere a drugi poslije, pa mi je bilo jasno. To je mjesanija od votke, ruma, viskija, pitaj vraga sta su sve stavili, ali jebote bilo je dobro.
Trebalo nam je jedno 20 minuta za odlucit sta ce mo jest. Ja ka osoba koja volim uvijek provat neto novo, gledam i nasa hranu koja se zove" PUPU" i nego sta nego narucija to, Prijateljica se smije, ona pametna narucila meso. Kada ja dobija moju PUPU, pa sam na guzicu. Skampi, jastoga, kozice, skoljke, ma sve iz mora, ljepo vresko. Moram priznat da sam i ja jeo PUPU u zivotu, i da cu opeta. A vi koji govorite da PUPU hrana nije dobra, varate se. Jedini sto me malo smucilo je jer PUPU je bija skup.

- 21:17 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Living in OC