< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Opis bloga

Nista savrseno.Blog kao i od svake druge budale

MSN
obsessiveboy@hotmail.com

web counter

web counter


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Hawk-metal
RAMMSTEIN
Amon Amarth


Blogovi

...Tomy...partyparty
...Denis...
...Drco...smokinsmokin
...Ivona...
...Meso...
...Nina...

...Barbara...



...slike...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Sepultura


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Amon Amarth

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Arch Enemy

Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us

O meni:

Zovem se Dominik Šalić.
Rođen sam 11.08.1992
Sad cu u 2. raz. TŠK...

VOLIM:
-Barbaru
-Metal (kao mjuzu)
-Zajebanciju
-Crnu boju
-El. gitare
-Aute
-Komp
-Čokoladu
-Svoj mob
-Svoju kosusretan
-Crtat po zidovima
-Duge "šetnje" u krevetu
-Pivo
-Red Bull votku
-Banovu
...

NE VOLIM:
-drolje
-umišljene ljude
(tipa Mateje)............Šala...
-Tokio Hotel
-Pedere
-One koji se preserevaju da su
pijani a popili malu pivu
-kad neko "jede" govno bez imalo razloga
-Narodnjake
...

SLUŠAM
:

-
Sepultura
-In Flames
-Amon Amarth
-Soulfly
-Rammstein
-Machine Head
-Lamb Of God
-Demon Hunter
-KoRn
-Behemoth
-Children Of Bodom
-Kalmah
-Ill Nińo
-Metallica
-Slayer
-Motorhead
-Magadeth
-HIM
-Eluveitie
-Ensiferum
-DragonForce
-SlipKnot
-Morbid Angel
-Falkenbach
-Nightwish
-Arch Enemy
-Fear Factory
-AC/DC
-Jimi Hendrix
-Hladno Pivo

-Mikrofonija
-Fakofbolan
-Guns n Roses
-Velvet Revolver

Draw Customized Symbols - ImageChef.com




Frendovi:

Tomy
-legenda od covjeka,a sta drugo
Drlan (Drco)
-da ga nema trebalo bi ga stvotitsmokin
Rašo(cigan,crnac i sl.)
-dobar lik sam brzo popizdi:burninmad:burninmadburninmad
Ćorković
-super lik,za zajebanciju...thumbupthumbup

Meso,Čofi,Veky,Mako,David,Popaj...
ima ih još dosta al mi se ne da pisat

Frendice

-ne vjerujem u muško-ženska prijateljstva.Muškarcu se žena mora sviđat bar malo da bi se s njom družio.Iznimke su prijateljstva s bivšim curama

Onacerek:


Neznam s čim da započnem.Tolko je savršena,lijepa...da neprestano pišem o njoj ne bi sve napisao do sljedeće nove.
.Jednom riječju.SAVRŠENO
Bože hvala ti što si mi ju dao!!!!!!!


DA IMAM SRCA DVA,OBA BI NJOJ DA



...evo tetica...naughtynutnaughtynut







...Da umreš od smjeha...zubosmijehzubo










Soulfly

Prophecy
I see the Red Sea part in front of me
I see the desert clouds bleed above me
I'm with the prophets on the final destiny
We'll fight the heathens and the ghost enemy

This is the prophecy
This is the prophecy

I see the money beggars on the last temptation
We're marching now through the devastation
I'm with the prophets on a mission of salvation
Cities falling, nations falling nations

This is the prophecy
This is the prophecy

I see the new millennium tribal warfare
I see them blind sheep going nowhere
The new exodus, just like they said
I see the crown of thorns, you know I was there

This is the prophecy
This is the prophecy

I see the times in this armaggideon
I see the flag of the conquering lion
I must reach the mountains of Zion
I'm with the prophets and the prophecy goes on

This is the prophecy
This is the prophecy

New millennium tribal war
New millennium tribal war
New millennium tribal war
New millennium tribal war



Hladno Pivo

Nije sve tako sivo

Red tuge, red bijesa zbog SMS-a
Tvoje duševno stanje je poput lasagne
Zar na tebi da štedi? Da te tako uvrijedi?
Crven u licu gnječiš limenku piva

Njen «sori» po Vuku i :) na ekranu
Idu ruku pod ruku kao sol na ranu
Zar nakon svega joj nisi ni poziva vrijedan
A zbog nje si preš'o na 09?

Barem te nitko neće mučiti sa francuskom dramom
Posudit ćeš si film sa Žanklodvandamom
Zbogom filmovi bez boje i odresci od soje
Pozvat ćeš kod sebe sve frendove svoje
Pod hitno ti sad treba par promila
I barem tona TESTOSTERONA!!!!

Nije sve, nije sve tako sivo
Kad imaš s nekim otić' na pivo

I dok Žan izbija bubreg nekom sporednom liku
Ti od suza jedva i da vidiš sliku
Zbog nje su dečki pišali sjedečki
Sad, jebi ga, šta ćeš, sjediš i plačeš
Treba ti par promila, muška idila
I barem tona TESTOSTERONA!!!!

Nije sve, nije sve tako sivo
Kad imaš s nekim otić na pivo


Hladno Pivo

Carstvo pasea

Ti znaš da slika ne laže
Na kauču leži mladi tata
Nosi majicu boje stalaže
Nosi oči u tonu laminata

A njihov sin prigodno lijep
Nikad neće dobit' po turu
Nije k'o tvoj da vadičep zabija
Ravno u kožnu garnituru

Tamo gdje boje ne bodu oči
Živi božica IKEA
Pitaš se da l' ćeš ikada moći
U dvobojno carstvo pasea

Kad ti muž ne paše uz ruž
Kad ti sin ne paše uz kamin
Da li postoje šanse da ćeš ikad uz njih uskladit nijanse?
Kad ti muž ne paše uz ruž
Kad ti si sin ne paše uz kamin
Dala bi sve,i sebe i muža i malog da možeš ući u katalog

Uzalud ti muž lupa i zvoni
Na vratima je nova brava
Sin je zaključan u kupaoni
Odluka teška ali prava

Letjelo je danas ujutro
U velikom luku s balkona
Sve što nije plavo il' žuto
Sad je u paseu prazna soba

I dok ležiš gola i sama
Imaš super ideju
Da se baciš i sama
Pa da bude sve u paseu

Kad ti muž ne paše uz ruž
Kad ti sin ne paše uz kamin
Da li postoje šanse da ćeš ikad uz njih uskladit nijanse?
Kad ti muž ne paše uz ruž
Kad ti si sin ne paše uz kamin
Dala bi sve,i sebe i muža i malog da možeš ući u katalog


Hladno Pivo

Fur immer punk

Es ist vorbei und es war doch schon
Wir bleiben gern hier
Doch wir mussen jetzt gehen
Alles hat mal ein Ende
Weiss doch jeder von Euch
Auf Wiederschen.

Doch bevor wir gehen, hort, uns kurz moch zu
Wir konnen sonst nicht schlafen, finden kein Ruh
Da gibt ist noch etwas, was ihr wissen musst
Und das immer geht.

Fur immer Punk, das mocht ich sein
Fur immer Punk.
Willst du wirklich immer Hippie bleiben?
Fur immer Punk, das mocht ich sein
Fur immer Punk.
Soll'n deine Kinder alle Gruffis werden?

Fur immer reich, das mocht ich sein
Fur immer reich.
Fur immer den anderen Kaviar fressen
Fur immer, und immer reich

Fur immer krank, das mocht ich sein,
Fur immer krank.
Fur immer mit der Krankenschwester
Fur immer bei dir sein

Viva Punk zehn Jahre lang schonen Dankst
Und wir leben auch noch hundert Jahre
Viva, viva, viva, viva Punk

Zwei Meter lang, das sollte er sein,
Drei Meter lang.
Dass kleine Schwester grosse Augen kriegt,
Vier Meter, funf Meter lang.

Forever young, I wanna be
Forever young.
Do ya really wanna live forever,
And ever, and ever young.

Hladno Pivo

Marginalci

Plazimo ulicom sumnjivih namjera
Mi smo dezurna briga murjaka u kvartu
Toliko picaka, nijedna poznata
Jer cim nas one vide odmah bjeze na stranu.

Savrseni marginalci, savrseni marginalci.

Ja i moj bend preplaceni na bed
I neki cudni tajni znak
Govori nam da cemo uskoro
Imati dva-tri crnca i svoj mali plavi kadilak.

Edi psihopat, Pero alkoholicar
Nasa omiljena publika
Samo Hare Krishna nas ne voli
On voli stvari lijepe, ali tko ga jebe

Hladno Pivo

Pitala si me

Pitala si me
zašto tvoje ime
nikad ne provlaćim
kroz rime.

Zašto ga nikad
ne ukrasim
metaforama krasnim,
pa da se time hvališ
kolegicama s posla.

Ma nema šanse,
nema tih para
da mi ikad budeš
dio repertoara,
pa da tvoje ime
pjevuši ko stigne,
da si svako
tek tako
na brzinu,
puni tišinu.

Mislim da bih
razbio gitaru,
da cujem da te fućkaju
na pisuaru,
da me jednog dana
gledaš poniženo,
iz kuta dućana
gdje je sve u pola
sniženo.

Ova pjesma o tebi
koja si mi sve na
svijetu
ovaj pokušaj
da kažem neizrecivo
nikad se neće naći
na nekom cedeju
imati naslov,
cijenu i barkod!

Zer da radio-voditelj
kreštava glasa
preko neših himna
traži vlasnike pasa
da se cereka
jer kao dobra je zeka
i u svaki jebeni sing
ubaci tišinu

Ništa nije sveto
sve je bruto i veto
sve je zaabava

Bitno da nešto svira za
žedna uha
da nikog ne dira
dok periju kuha
da narodu uskrati
onih osam sati
i da ljepo stane
među dvje reklame

Ova pjesma o tebi
koja si mi sve na
svijetu
ovaj pokušaj
da kažem neizrecivo
nikad se neće naći
na nekom cedeju
imati naslov,
cijenu i barkod!

Pitala si me
zašto tvoje ime
nikad ne provlaćim
kroz rime.

Zašto ga nikad
ne ukrasim
metaforama krasnim,
pa da se time hvališ
kolegicama s posla...

Hladni Pivo

Sarma

Od sve mi hrane najdraža sarma
Sva ostala klopa joj nije do boka,
Miješano meso smota se lijepo
U listove zelja, da vidiš veselja.

Sarma je prava poslije par dana,
Kad ugledas krutu mast na vrhu.
Curi niz bradu juhica fina,
Odbacis pribor, zderes ko svinja.

Po cijeli dan zena me grdi,
Da samo jedem, spavam i prdim.
Za one stvari tako joj drage,
Ja vise nemam volje ni snage.

Meni se, iskreno, vise ne da
Znojiti na njoj dok ona drijema
I bas me briga sto kuja melje,
Cim ona ode ja vadim zelje.

Sarma (nesto kao)
Sarma (jelo pravo)

Po cijeli dan zena me grdi,
Da samo jedem, spavam i prdim.
Za one stvari tako joj drage,
Ja vise nemam volje ni snage.

Meni se, iskreno, vise ne da
Znojiti na njoj dok ona drijema
I bas me briga sto kuja melje,
Cim ona ode ja vadim zelje.

Sarma (nesto kao)
Sarma (jelo pravo)

Hladno Pivo

Princeza

Nebo se zatvara poput zatvora
Cujem kako me zovu, znam da moram van
Stara ne sluti sto se dogada sa mnom
Pa zasto buditi sretnu budalu.

Rijeka ljudi prolazi
Usamljeni starci voajeri
Svi oni znaju gdje ce me naci
Kao princezu ispod neona.

Poleti cim osjetis moj dah
Ja sam princeza ispod neona.
Poleti cim osjetis moj dah
Ja sam princeza ispod neona.

Svakog dana tocno od sedam do tri
Dok me tko ne ukroti
Prazna srca, pune birtije
Sigurno radaju olupine.

Ispred izloga cekaj me
Stizem prvim nocnim tramvajem
Obuci nesto lijepo i ne pitaj
Iz kog svijeta dolazim.


Panj
Kutina

Ajmo...
Ima nas malo ali veliko je srce
Koje kuca za moj grad
Volim ga kao što se prijatelji vole
Volim čak i grupu Panj

Kutina to smo mi
Djeca smo njena dobro slušajte nas svi
Bolje stvari možda pripadaju vama
Ali Kutina pripada nama

Ima nas malo možda bit će nas još manje
Ali ja ću uvijek biti tu
Ne boj se dođi i zapjevaj sa nama
Idemo za Kutinu

Kutina to smo mi
Djeca smo njena dobro slušajte nas svi
Bolje stvari možda pripadaju vama
Ali Kutina pripada nama







37 najbolji gitarista u povijest:

Jeff Beck
Chuck Berry
Kenny Burell
Eric Clapton
Ry Cooder
Tommy Emmanuel
David Gilmour
Kirk Hammett
Scott Henderson
Jimi Hendrix
Alan Holdsworth
Eric Johnson
BB King
Mark Knopfler
Paco de Lucia
Yngwie Malmsteen
Brian May
Jimmy Page
Joe Pass
John Petrucci
Keith Richards
Carlos Santana
Joe Satriani
Jon Schaffer
John Scofield
Slash
Vlatko Stefanovski
Steve Vai
Stevie Ray Vaughn
Van Halen
Angus Young
Frank Zappa
Dave Murray
Janick Gers
The Edge
Stanley Jordan
Daron Malakian







...

utorak, 05.08.2008.

...bilo je i vrijeme...

…DESILO SE i to….
…odlucio sam napisati novi post…(nesta mi se cudno desava…il je to od pive)
…nakon 3 mjeseca…
…desilo se od tad mnogo toga…
…vecinom lijepih stvari…
…imat cu sta da pisem…
…Pa krenimo :


…išao sam na popravni iz fizike…sretan.
...Luka i ja…
…dva „pametna“lud covjeka poslati na popravni…
…nenormalno…
…al naravno prosli smo…
…tj prosao sam s 3…(najdrazim brojem komšija nam preko Dunava)…

…pa bio od Klaudije rodendan…partyparty
…Bilo jebeno…
…Drco se „jebavo“ s neimenovanom osobom…sretan
…David se nalio ko deva…party
…Tomo jadan nije imao sta jebavat pa je gledao ona sranja na net-u…
…ovi ostali visili oko Duminih sisa…
…nadali se necemu…
…al su dobili samo blejanje…
…cjelu noc visenja oko zenske za nista…
…JADNI…nono

…Ja i Sara tj. Svima poznata sam pod imenom Barbara …
…smo se (za)jebavali…sretan
…malko si je previse popila pa je bila uzasno vesela…partyzujo
…cudno za nju…pa ta nikad nepije…
…Svi otisli oko 1…
…jedino Tomo i ja do 4,30…
…cekali smo dan…
…bilo nas je "strah" noci…
…Zakljucak:bilo je jebeno…

…zatim je dosao 9.7.2008…
…tj. 1 godina da sam s S. Barbarom…cerekcerekkisskiss
…od kad sam objavio zadnji postdesilo se i malo ruznijih dana u nasoj vezi…cry
…no i to smo preboljeli…
…i zaboravili…
…sad je sve ok…

…napravili smo i rostilj na ilovi…
…tj. Kampiranje…
…neki su ostali prespavat a ja nisam mogao jer sam morao ujutro u šumu…
…bila nasa stara ekipa…
…Joc skuhao pureci gulas…
…bio je jeben…(pohvale kuharu)...
…“malo“ smo popili…
…pa se kupali na jezeru…
…Marko nije znao za sebe…party
…al nazalos ja nisam mogao prespavat…

…bio sam i u novskoj 3 (opet broj 3 ) dana…
…čify se upederio totalka…
…bilo me starh i sram kad sam ga vidio…
…obukao crnu maivu sa PINKY kvadraticima…
…uske trapke…
…cipelice i zalizao kosu…
…pedercina na kvadrat…
…drugog pedera (Vekya) nisam vidio…
…jebes te njihove birceve u Novskoj…
…ni u jednoj n daju pivu osim nekad u Pivnici…
…i to kad im puhne…
…a sta cu…novska…

…bili malo na bazenu…
…skoro se potukli sa likom od 37 god….
…jebeno…

…3.8 bio S.Barbarin rodendan…
…al je na moru….
…i to s Tomom…
…ajd bar se onda ne moram brinut…
…tomi je bezazlen…

… PA SRETAN TI RODENDAN S. BARBARA…kisskiss

…i najvaznija vijest…
…tj. Najvazniji dogadaj…
…bre…uhvatili dr. Dragana Dabića…
…al nam komšije negdje tuguju…
…bas mi ih je „žao“…ono da popizsim…

… 9.8 mi sestricna ima svatove…
…10.8 S. Barbara slavi rodendan…
…11.8 moj je rodendan…i to 16. …
…pa ja se ne budem trijeznio…
…JEBENO…

…veceras smo pilio na brojki…partyparty
…slavilu majmunovo…
…isli „posudivat“ pecenike kao i jucek…
…imamo ih svi doma…
…al nije zabavno…
…zabavno je kad ti nekom odes iza kuce…
…i „posudis“ se pun kurac pecenika…
…zatin smo ih pekli…
…pa popapali…
...danas kraj nije bio vesel tj.trbao je bit al...

…danas obljetnica Oluje…
…13 godina od kraja rata…
…i oslobodenja Hrvatske…

…ajd mislim da sam se napisao pa idem…ajd komajte mi (vracam)…

…pozz Drci,Tomi,Mesu,Davidu,Marku,Klaudiji,Zondi,Cofyu,Vekyu,Ascu, MATEI…(zaboravljeni oprostite)

…i pusakiss S. Barbari…koja namace svoju guzu u Novom Vinodolskom…


pozzzzzmahmah

- 01:18 - Komentari (29) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.