Obscene man

12.07.2007., četvrtak

...potem pojdimo...

...evo opalil bum još jedan post...prije nego kaj krenem na put...bum se osvrnul na događaje u zadnjih par dana...hehehe...jučer sam trebal sa Buzzom vežbe delati,dodem na fax,dofural cijelu torbu papira i ostalih sranja...baš su brucoši imali upise...odgovoril bum prije nego kaj me neki majmun pita:"Ne nisam vidio nikakve pi*e!!!"...sve neki debili...normala kad ih je pola iz karlovca...bez uvrede al kak da ih zovem kad oni ujutro u 10 idu pit party ...i sad meni bilo bezveze pustit ljude da sami piju...i tak ja i Buz sjednemo (čitaj:stojimo za šankom) sa ljudima i popijemo pivu..dve,tri,četri...smijeh..pa je nestalo tuborga u menzi pa u Mandarinu...tam ima Stelle..hehehhe...tam smo zmazali par komada pa smo se sjetili ići u SC...ne piti...kako se ušuđujete tak nekaj pomišljati... već obavljati vrlo važne stvar kao akademski građani..ugl..kad smo obavili V.V.S.K.A.G. smo odlučili otiči na još jednu pivicu...smijeh...posle pivice sam tak ogladnio...a kuja u Savskoj mi je dala vrući burek...mad...još sam ga moral čekati...kak sam već bio pod gasom..lagano....pa sam zel burek u ruku i trčao po cesti da se ohladi lud...malo su me čudno ljudi gledali...fala Bogu došel je tramvaj...odma sam dobio ideju...otvorio sam prozor i gurnuo burek van da se ohladi...mislim da ovi u tramvaju nisu imali niš protiv..čak bi rekao da im je bilo i drago...zato kaj je sve po bureku smrdilo...thumbup...al nije nikak htio ohladiti...pa sam ga trgal komad po komad i hladil na vjetru....al je bio problem kaj sam stajal iznad nekog lika pa kad sam vadil komade bureka sve mu se mrvilo po ledima...smijeh....dobro kaj sam išao samo dve stanice..inače bi me neko prebio...al burek je još bio vruć....namcor....dobro bio sam pijan pa sam ga nekak pojeo...još uvjek imam neka sranja na jeziku...rolleyes....taman posle obroka se ljepo malo naspavati...otišel sam doma odspaval 2 sata i onda van...na sawu...opet lagano pijuckati...i ovaj put ekipa sa faxa... smijehsmijehsmijeh..u malo izmjenjenom sastavu...uzeli smo cugu i na stepenice...i lagano zajebancija...kad imaš dobru ekipu više ništa nije važno...posle lagano u Roko..tam nisam dugo ostao zato kaj sam moral na bus....noćni...ide svaku ćuku...dogovoril sam se sa Smetkom da bu me odvezao do Sopota al je bio skroz ukomiran..ne vozim se ja s pijanima...više....prije bi dao Buzini da me vozi...smijeh...pa sam odlučio nabaciti pješaka do INE....bang...ni bilo rulje na stanici pa sam pomislil sa je tramvaj baš otišao...e tu je zajeb...kod Trnskog me prešišal...sad znam zakaj ZET-ovci uvjek najebu...ugl...trebalo mi je 40 min. (slovima.četerdeset minuta)...popizdio sam..al bar sam se naspavao...ne na stanici jer sam stigao na bus...nananana....nego doma...došao sam oko 3,tak da sam imal vremena do 7 odspavati..pa opet u centar...po vreću za sliping....i ostale gay stvari u DM....i da sreo sam jednu curu iz Karlovca...dogovaral sam se s njom da ćemo se naći al sam mislio da neću stiči...ali eto...sudbina...tak ona veli...heheh...evo vam jedan link...jeben...JA SAM JEBEN LINK...KLIKNI ME.......jesam vas zaje*** ...a vas kaj niste stisli baš vas zanima..a pere vas..aj klikni...ajde...a jesi karakter...smijehsmijehsmijeh...lepo se provedite dok me nebude...bar bum imal materjala za vrajtat... P.S.ONAJ BUREK JE BIO KOMA......
- 12:44 - Obavezno popljuvaj post (3) - Ak si debil printaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Nekaj o meni... MSN-balkan_red@hotmail.com

...dijete u vremenu...zbunjen...nekada dobar,većinom zao...ponekada volim ,ponekada ne...znam i mogu...željan pažnje ali želim biti sam...kontradiktivan svemu i svačemu...uvjek protiv...no tu su i oni...različite struje revolucionara i reformista koje su nadahnute ideologijom oslobađanja radničke klase i stvaranjem beskladne zajednice,gube iz vidokruga pojedinca-temelj komunističke utopije....i oni drugi...a ja ???...ja sam u sredini....

Moji linkovi:
Blog.hr
DINAMO ZAGREB
SDP-snaga za promijene
Promijeni program fmsdp
sos-diječje selo
zaklada Ana Rukavina

...i neki blogeri koje čitam..ukratko...budući novinar,moj frend... lostman...jedan šumarski blog cure sa faxa..ljudi čuvajte se Zmaja...kolega sa faxa sa svojim dubokim studijama..baš ništa pametno i naravno moj uzor u polaganju ispita ( i tetoviranju gđica Kopriva...iskreno nepoznam mnogo blogera ali mislim da ću uskoro imati prilike staviti još koji link...thumbup...umalo zaboravih...fmsdpkumrovec.bloger...smijehsmijehsmijeh

MY MUSIC:




...ich bin ein konfus mensch ohne kultur ....das sind mich...



slika Bokija i mene,princa tame... burninmad


...Lujo kao Ozzy..ste vidli ikada kaj slično??? lud


...kad već stavljam debilne slike...Crni,frend iz gorice...jedan od najboljih...


..i njegova cura iz dubrave,moja naj frendica Nensi,može popit više od vas pola kaj čitate...


..snaga za promijene...forum mladih sdp-a velike gorice.. smijeh


...moje najdraže nećakinje...katarina i ivona...pogledajte ih,mislim da nemoram komentirati kiss





Zaklada Ana Rukavina