susret sebe samih zaljubljenih i smrtnih
u najboljem slucaju zaljubljenih i u svakom
slucaju smrtnih..


...×××...

...i sad kad su se tenzije smirile...
...sad kad sam ponovo sretan...
...nezivcan...apsolutno smiren...
...i cekam kisu...a hocem da me sunce grije...
...nda...crveno je tlo pod nasim nogama...
ocem kisu...plavo kisno nebo?!
...a-ha...

...a nis...bilo bi vrijeme da vas pristojno pozdravim...
...bez zivciranja...
...ne znam...jednostavno mi se neda vise...ili nemam vremena...
...a ko zna...
...napisat cem nesto kada me pukne...
...a mozda jednom i nastavim pisati...
...prije ili kasnije...sigurno...
...bokiČ...



Image Hosted by ImageShack.us


-------"Prelude 12/21"

This is what I brought you this you can keep,
This is what I brought you may forget me.
I promise to depart just promise one thing,
Kiss my eyes and lay me to sleep.

This is what I brought you this you can keep,
This is what I brought you may forget me.
I promise you my heart just promise to sing,
Kiss my eyes and lay me to sleep.

Kiss my eyes and lay me to sleep.

This is what I thought,
I thought you need me,
This is what I thought so think me naďve,
I promise you a heart you'd promise to keep,
Kiss my eyes and lay me to sleep.

Kiss my eyes and lay me to sleep.

Kiss my eyes and lay me to sleep.


Image Hosted by ImageShack.us

[K] [×]

<< Arhiva >>

0

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv