susret sebe samih zaljubljenih i smrtnih
u najboljem slucaju zaljubljenih i u svakom
slucaju smrtnih..


...×××...

×...sunny od naranče sa nula posto masnoČe...×

...i ja sam jos uvijek samo jedan neobiČno obiČni..
crni djeČak sa naranČastim saldoledom od naranČe...

...i ja sam samo jos jedan bezbriŽni djeČak sa puno briga i
__problema skrivenih u mojoj maloj bezbriŽnoj glavi...

*nedjelja je i nisam kod kuće
-neki tuđi krevet neki tuđi stan
-al nebrine me ni to što sam sasvim sam
-brine me što me ništa ne brine...


...i aeromiting u mojoj glavi...
...i zelja za pozornošČu da
opravda moje postojanje...


...ipak se borim...
...ipak se nadam...
...sve manje letim...
...sve više padam...


Image Hosted by ImageShack.us

...i...jos jednom Čem reČi...
...nek se zna...
...ja volim...a-ha...
...kolko se god to suludo Činilo...
...i ja sam sretan...
...da sretan sam...shvatite...igrajte se...
...masta Čini granice..
...da ljubiČ...samo masta je granica...
...ljubim te...


Image Hosted by ImageShack.us

*ona je anĐeo bila;
sa greŠkom, bez krila...





...toČka!

[K] [×]

<< Arhiva >>

0

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv