susret sebe samih zaljubljenih i smrtnih
u najboljem slucaju zaljubljenih i u svakom
slucaju smrtnih..


...×××...

...strucna literatura zivljenja?
*postoji li?


*emotion is pantomime...

...u nedostatku inspiracije...
...jedem čips...a-ha...
...i ne...nije mi uopce tako lose...a-a
...citam knigu mrtvih...hehe...hvala ljubiČ...
...nestajem...nadam se uskoro...
...nije bitno gdje, nije bitno kako...
...bitni smo mi...
...nisam sam...a-a
...i čips je bas dobar...bolji nego sto sam ocekivao...
odoh...
...i moj kristalni odraz u tvojim oČima...
...idem se vrtiti u krug dok mi se ne zavrti u glavi toliko da pomislim da sam pilot svemirskog broda...
...i dali Če kisa isprati crnu boju sa nasih zivota?
toČka...


Image Hosted by ImageShack.us
*i jos jedna crna svijeca siri mrak oko mene...

[×]

[K] [×]

<< Arhiva >>

0

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv