susret sebe samih zaljubljenih i smrtnih
u najboljem slucaju zaljubljenih i u svakom
slucaju smrtnih..


...×××...

...u kutu okrugle sobe!?

...sa mirisom ustajalih misli...koje me plaše...
...tjeraju u plač...bole!
...i suza na obrazu...kao kap kise na dlanu...
...kao srce u tuđim rukama...srce izgubljeno putem...bez povratka...


*a na radiju je bila ljubavna pjesma moja ruka na tvom ramenu
Tamo na cesti mi je ostalo srce na vrucem asfaltu...


!misli me proganjaju...lete kroz glavu...
...da otvorim 'prozor'...da ih pustim van?
...bio bi to potez očaja...prst na okidaču...


*drhtava ruka na hladnom obaraču,
meci komadaju nevino telo...


...vise nebi bilo onog pozitivnog 'ja'...

*samo bijes, zelja za osvetom,
stvorit ce od mene zivotinju...


?glava mi puca...

-toliko pitanja, a tako malo odgovora...

*nije sve uvijek crno-bijelo...
izmijesaj boje i smislit cemo nesto...


+a ocem hint!
...kuda nas vodi zivot?!

...biti drukciji ili se uklopiti u mnoštvo...

...protest! ili pognuta glava i prazan hod...
...biti poput kameleona i svugdje naci svoje mjesto...sve ti paše...

...odluka je tvoja...

...kad raširim krila; gdje su mi granice?
-koliko visoko mogu ici, a da se ne srusim?


...o čemu mislim...ili razmišljam...
mislim samo na sebe...a razmisljam o tebi...


*lažem!...ne...izvrćem istinu u glavi da me manje zaboli!

MRZIM!
...i svaka svađa sa samim sobom prerasta u krvavi sukob...

VOLIM...
...to je pozitivno...
...samo to je bitno...


p.s.
...VOLIM TE...











[K] [×]

<< Arhiva >>

0

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv