susret sebe samih zaljubljenih i smrtnih
u najboljem slucaju zaljubljenih i u svakom
slucaju smrtnih..


...×××...

...NASLOF...

...evo da se malo i ja javim... jako mi je dosadno...
...a ne znam sta da pisem...

...da... hehe... evo jedan uberkul spotic...


..spotic... haha...
...*ali bez provokacije molim...
/*kako bi neki rekli/


*u oči me gledaš...
... opako a to mi prija*


plus...
jedan spotic za... pa znat ce...



...hehe... imam ja jos jedan...
...da se nebi mislilo da sam zaboravio...
...pa da... to se meni ne dogada... heh...



...eto... sada kad napravih sve sto mislih...
...sad mogu malo da pisem gluposti...
...heh... eto... proslo vec vise od pola tjedna...
...srijeda... heh... jos samo 2 dana pa subota...
...napokon...

...gdje se ide???
...nemam ja pojma... lejdi odlucuje... hehe...

...pa necem valjda ja sve svaki put... hah...

...p.s... lejdi kada ce vise te obecane palacinke?!!#&$/(
...ne nadaj se... nista ja ne zaboravljam...
...u to si se i osobno uvjerila...
...da pa naravno...
...ljubi drz se... pa se u petak vidimo...
...nadam se...
...da i evo jedna slikica... heh kak sam si lepi... da... je tako...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
/p.s. ja sam naravno ovaj zgodniji sa superkul frizurom/

...hehe...da...
...ajme ljubi a tebe ceka ucenje... njah...njah...
...ali treba i to...


Image Hosted by ImageShack.us
...*na dodir si samo žena...
u snu si moj anđeo*
...

...alwlays...

[K] [×]

...she's a sensation...

...hehe eto nju post i od mene...

...pa sta da kazem... jako sam sretan... da... ponavljam to po ko zna koji put...
...ali tako je to kad si zaljubljen i kad volis nekoga...

*she talks to birds...
...she talks to angels*


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

...a ljubav mi bolesna... ajoj... fkn gripa...
...o sad je nemozem vidjeti i sad sam bas... ne znam..
...ma biti ce sve okej... da...
...samo neka mi sto prije ozdravi i to je to...
...hehe... a bas mi lijepo s njom... ful ful...
...i stalno bim bio s njom... zauvijek... stalno...
...hehe... gripa... provokacija... hehe...
...bas hepi nedjelja... a sutra u skolu...
...hehe... ...allways...

[K] [×]

...NOVI POST...

...evo da i ja nesto napisem... nisam vec dugo... aa neam pojma sa da pisem tak da je bolje da ni ne citate dalje od ovoga... nego samo puknite koji koment i to je to...
...da... puknite koji
koment i to je to...
...bas sam hepi zadnjih dana... zbog jedne osobe koju ful volim i koja me cini sretnim... i koja se ocito nes naljutila na mene... jer mi ne odgovara na esemes... ili jos spava... sta ja to pisem.... ajme meni... ali sami ste me natjerali da napisem novi post... nisam vam ja kriv...
...heh... deseti post... jupi... sada mogu izbrisati blog... ...malen korak za covjeka velik za... ma sta ja znam...
...eto vam ga novi post
...kakva bruka je ovaj post...
...ajde bok... idem skociti sa balkona...

[K] [×]

...Ako ne biste nosili vašeg psa, nemojte uopće nositi krzno...

Genitalni strujni udar: Istinita i škokirajuća horor priča

Uski mrežasti žičani kavezi nanizani jedan za drugim, po četiri u visini i oko 25 u jednom redu, činčile koje oprezno proviruju kroz žice, osim tihe muzike s radija u kutu prostorije vlada mrtvačka tišina.

Na takvu su scenu naišli dvojica PETA-inih istražitelja na farmi 'tvornice' krzna, te posvjedočili ne samo o tome kako te životinje žive, nego i o tome kako umiru u tom otrcanom svijetu uzgajivača krzna. Jedna od metoda koju su zabilježili nije nikada bila objavljena u javnosti ; ubijanje životinja strujnim udarom u genitalije.

Tijekom postupka strujnog udara u genitalije, ubojica pričvršćuje zubatu štipaljku na uho životinje, a drugu takvu na njene usmine i uključi prekidač ili gurne utikač u utičnicu, puštajući tako strujni udar kroz njenu kožu po cijeloj dužini tijela. Ona se trza i grči. No, kako tvrdi biolog Leslie Gerstenfield, iako strujni krug zaustavi srce, ne ubije životinju i u mnogim slučajevima životinja ostaje pri svijesti. Strujni udar uzrokuje nepodnošljivu bol mišića i u isto vrijeme djeluje kao paralizirajući agens onemogučujući životinji da vrišti ili da se bori. Uzgajivači činčila koji upotrebljavaju genitalne strujne udare su rekli našim istražiteljima da znaju ostaviti štipaljke na životinji minutu do dvije da budu sigurni kako srce ne bi ponovno proradilo, jer zna se dogoditi da životinje ožive, a one kojima se to dogodi se sjećaju sve boli koje su proživjele. Pred našim istražiteljima , jedan je rančer isključio životinju sa struje , poslušao da li srce još radi i rekao : 'Ma, kakvi, još uvijek radi.' i natrag ju priključio na još 30 sekundi.

Kako je jedan farmer primijetio : 'Ponekada dobiješ onu koja se hoće prepirati s tobom.'

Činčile, kao i sve životinje, ne idu u smrt s veseljem i makar ne ispuštaju nikakve zvukove kada okrenute naopačke čekaju da im rančer prikvači strujne štipaljke, njihove dlake na njušci i njihova usta se konstantno trzaju dokle god im strujni udar ne zaustavi sve pokrete. Pred našim istražiteljima rančer je za vrijeme postupka polegnuo tijelo životinje na stol za, iako inače, kako je konstatirao, bi ju samo objesio da visi zakvačena za rep.
Lomljenje vratova

Za male životinje zavrtanje šije ili ubijanje naglim potezanjem kralješnice je lako i jeftino. Radnik na jednoj farmi prima jednom rukom životinju za vrat , a drugom niže kod repa i naglo poteže kralješnicu životinje, lomeći tako njen vrat. To traje samo sekundu, ali otprilike 5 minuta poslije, kako tvrdi rančer, životinja se grčevito trza i steže. Životinja može tek nakon 2 minute postati potpuno mrtva zbog dislokacije vratne kralježnice, a u međuvremenu, kao što je prikazano na video snimci našeg istražitelja, ona se naglo trza i grči. Niti jedan zakon na nivou države ne regulira ubijanje životinja uzgojenih radi krzna. Metode variraju od kompanije do kompanije i sve te metode brinu samo o kvaliteti krzna, a ne za životinju.

Potrebno je najmanje 100 činčilinih krzna za samo jedan krzneni kaput.
-----------------------------------------------------------------

p.s. ovo je samo jedan clanak...
...ostale mozete pogledati na stranici prijatelja zivotinja...
...link vam je sa strane....

...sa www.prijateljizivotinja.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[K] [×]

...da napisem nesto...

...prode i ova subota... opet bencic naravno... bilo je ok... malo u kurcu... neke osobe su me stvano razocarale... stvarno nevolim kada neko sere o meni iza mojih leda... ali sta da kazem... oni za koje mislis da su ti najbolji prijatelji najbrze se okrenu protiv tebe...
...sta da pisem... stvarno sam razocaran... bez ljutnje ali stvarno supski...da ce tako srati po meni... i to osobi do koje mi je ful stalo...
...osobi koja mi tako puno znaci...
...ali ok...
...valjda sam to i zasluzio...
...ali znaj...JEDINA SI...
...stvarno nemam volje vise...pisati...
...pozdraw...
nononono



[K] [×]

#6

...eto mene natrag...
...necu puno srat... samo da stavim slike sa tekme...






Zastava by:
Cetka
Pribo
i naravno kretenoidnabudala
...nasih ruku djelo...
..bravo za nas... dok su nam drugi govorili da smo ludi mi smo i sami shvatili da smo ludi ali kada smo vec zapoceli onda smo i zavrsili... i moram priznati zastava je dobro ispala...
...i na tekmi jos do udarnoga... anbolivbl... ljudi pa mi smo najbolji...

...sa ponosom:
...pozdraw s brda...
...copyright 2007. kretenoidnabudala...
...kraljevinakrnjevo2007...

[K] [×]

... i jos samo nesto...

malo sam kopao po novcaniku u potrazi za parama... kojih nikad nema naravno... i nasao jednu pjesmu... pjesmu koju je napisala jedna moja frendica jos iz osnovne skole... sta sve covjek nece naci u novcaniku... pare sigurno...
pa eto pjesme..

Nedosanjani snovi
Prate me u magli,
Kao prikaze u noći,
Kao beznađe u samoći.
Miris prošlosti
Spustio se u sobu
Poput lika
Iz tamnog kuta mašte.
Krade mi dušu,
Kao da nestajem,
Kao da nestajem.
Zauvijek...

...eto i na mom blogu 1. post u kojem nisam nasrao metar gluposti...da... neka tako i ostane... odo ja...
pozdraw s brda... i laka vam noć...
P.S. molim sve koji procitaju ovaj post i svidi im se pjesma da ostave makar jedan komentar... pa cu ja staviti jos koju njezinu pjesmu... ako nadem...

[K] [×]

budala se vraca #5

evo da se javim... malo... da... bas sam dosao sa tekme... bio sam samo prvo poluvrijeme pa sam otiso kuci jer... ma sa vas boli qurac, imam ja svoje razloge zasto sam otisao... da... bilo je ok ono sto vidjeh... i navijanje ok... pogotovo kada je nas stari dobri ban poceo vodit... svaka mu cast... eto... jos da se pohvalim... nas transparent- krnjevo... da.. bio je odmah do udarnoga pa vjerujem da ste svi vi koji ste gledali utakmicu to i primijetili... pa ipak je to 7x3m.. a staviti cu i slike cim bude moguce jer smo ga slikali... i to sa terena kada smo ga stavljali... bas zanimljivo... da.. i sreo sam ivicu i marina i jos neke sto ce biti posebno zanimljivo nekim ljudima koji citaju ove gluposti koje ja pisem... da... istina... neko cita i takve gluposti... pa kdada dodu slike nadam se da ce neki koji seru kako su velika armada napokon zacepiti ili se pokusati dokazati... zant ce oni kojima je ovo bilo upuceno...
...ARMADA-KRNJEVO... forever...
pozdraw s brda... do sljedecge puta...
dok mi opet ne padne na pamet da napisem nekakvu glupost....


[K] [×]

samo jos jedna glupost... ili vise njih...

e da se javim i danas... eto ipak sam ziv za inat svima vama... i ne na vasu zalost nije me zgazio vlak... ni nece jer se klonim pruge...
eto prosao jos jedan sugavi ponedjeljak... mrzim uopce spominjati taj dan... ali danas sam nesto neobicno dobre volje...
... da i sretan sam sto sam uopce docekao ovaj sugavi dan na zemlji a ne ispod nje... da bas sam dobro raspolozen danas... da... i hvala svim dragim osobama koje su doprinjele mojem dobrom raspolozenju... iako ih nema bas... trebalo bi u mom ispraznom zivotu biti vise osoba koje me cine sretnim
pozdrav sa brda...
covjek sa najvise gluposti u glavi...


+NEW YORK**LONDON**HONG KONG**KRNJEVO**PARIS**BERLIN+

[K] [×]

HUGO

Eto Dalibore moj Mandušiću da i ti budes spomenut među svim ovim glupostima... ove rjeci za neke nemaju smisla ali ostaviti ce duboki trag u nasim sjecanjima kada se za kojih 20 godina budemo ljecili od ciroze jetre ili odvikavali od narkotika... i kada budemo mislili kako nam je bilo lijepo u mladim danima dok smo imali zdravu jetru, preko 45 kila, cvrste ruke i cijela oba plucna krila...
ovaj post je napravljen samo za naseg dalibora zvanog Hugo...
post po narudbi...

[K] [×]

subota-nedjelja...

jos jedna subota prosla....party nedjelja... najdosadniji dan u povijesti ljudskog roda i svih sisavaca koji su zivjeli ili zive, ma serem previse... ali fakat je najdosadniji dan od svih...jucer...subota-opet pretjerane konzumacije... bio sam opet u bencicu... a bilo je dobro sta drugo da kazem...pjevao nam je nas dobri stari škoro...

...i tako isli mi piti prije do grada... i sjedimo mi u parkicu i pijemo kada, dodu nama dva tipa, nose masu nekakvih knjiga. daji oni nama svakom po jednu... i sa na knjizi pise...prica jednog ovisnika FRANZ FREAKS AND FRIENDS izvan prostitucije, droge i nasilja...
svaka cast... i tako poceo ja pricati s jednim od njih... decko ono ful normalno izgleda i pricamo mi tako... kada kaze on meni da je njemu jedna takva knjiga promijenila zivot... bio je covjek godinama na heroinu i jednu vecer bas poput ove u parku daosao mu je bivsi ovisnik i dao jednu takvu knjigu i vratio ga na pravi put... i zbog te knjige je sada cist vec 5 godina... svaka cast sefe i ostani cist...
a za svih moje osobno misljenje... nemam misljenje... knjiga je ok... zasto???... zato sto burek nema kicmu...
ajde narode pa se bok...
pozdrav iz kraljevine krnjevo...

[K] [×]

POCETAK

pa... da..
bilo mi je dosadno pa sam se odlucio na ovaj ocajnicki potez... da... napravio sam blog...
na zalost svih onih koji ce ga posjetiti...
ali sa cu vam ja sami ste si krivi sto ste se rodili...
sretno...

[K] [×]

Sljedeći mjesec >>

0

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv