TOOL

17.07.2007., utorak

Religija je opijum za ljude

Danas na poslu uzimam load na poslu.Pitam tipa uobicajena pitanja;u koliko sati se kupi,koliko je tezak,koliko para.Kad sam ga pitao koja je roba on veli "djecije biblije".Reko cool to znaci da ce bog biti citavo vrijeme uz vozaca dok ih bude vozio.Djecija biblija,savrseno oruzje za pranje mozga.Nauciti ljude od malih nogu,poslije ih nista ne moze razuvjeriti.Kao kad psa treniras od malih nogu da bude krvolocan ili bilo koju drugu zivotinju ta zivotinja kad odraste uvijek ce biti krvolocna ma koliko god bio dobar prema njoj.Mislim da bi ljudi trebali dosegnuti odredjeni broj godina pa im onda saopciti da postoji biblija,kuran i ostale svete knjige i religije.Pa onda kad se ljudi informisu nek odluce da li ce to prihvatiti ili ne.Religija kao religija je dobro zamisljena.U svim svetim knjigama nemoze se naci negativnih stvari.Ljudskoj vrsti je potreban vladar zato je se neko dosjetio ideje o bogu.Ti isti ljudi zloupotrebili su vjeru,prodali je za novce ili neke druge stvari.Svaka cast pravim vjernicima sto nikom ne misle zlo i ne mjesaju nos u tudje stvari.Ja nikome ne mislim zlo i ne mjesam nos u tudje stvari a nisam religiozan.Znaci ja sam svjedok samom sebi da mogu biti dobar covjek bez ijedne religije.Najgore mi je kad vidim one koji se "mole" a znam da nisu cisti sekunde.Ko koga tu folira.To rade vjerovatno iz bojaznosti "nesto sam zajebo molit cu se i bit ce sve u redu".Ja ne odgovaram ni pred kim,ja se ne bojim nicega,pa cak ni smrti.Bojim se jedino sebe samoga,al sobom mogu vladati ne treba mi bog,isus,muhamed ilitiga stajaznam ko.Nije za svakoga ateizam.Ateista se trebas roditi,to se preko noci ne postaje.Ateisti imaju muda i ne boje se reci istinu u lice ma kakva god ona izgledala.Bar po sebi tako gledam.Meni ne treba niko prati grijehe,jer ja ih nemam a one sitne koje sam ucinio (ako je to uopste grijeh) ucinio sam iz nehata,a ne da bi nekoga povrijedio.Religija je skoro pa savrsena masina.To ispovijedanje je sviranje kurcu,nije to da ti svecenik kaze izmoli 10 krunica,ocenasa i bit ce sve ok.Covjek ako cuva neke stvari u sebi a ne ispolji ih vani (tim ispovijedanjem) vremenom se to odrazi psihicki i promijeni covjeka (obicno postane los).Zato je to ispovijedanje izmisljeno da covjeku razgali dusu.Na kraju krajeva ako taj bog i postoji kad umrem pogledat cu ga dostojanstveno u oci, jer na meni nema nista.Ako je imalo covjek slat ce u pakao one koji su se molili stalno a i dalje cinili zlo.Imam mnogih razloga zasto ne vjerujem u boga ne pada mi napamet da nekoga odvracujem da i neko drugi ne vjeruje.Ako neko misli da je religija i vjera u nju ok za tu osobu let it be then.Ide mi na zivce kad meni vjernici govore da bih trebao vjerovati.Zasto oni mene ne puste na miru.Jedne prilike kad sam uzeo bibliju na pocetku sam vidio da tu nesto ne stima.Kaze bog je stvorio zemlju i sve ostalo.Moje misljenje da se bog negdje stvori, mora postojati mjesto i vrijeme prije nego sto se on pojavi.Zvuci paradoksalno da je prvo stvorio mjesto i prostor gdje je se pojavio pa onda tek sebe.Nikakve logike.Slijedi dalje sedmi dan je bog odlucio da se odmori od silnog stvaranja.Znaci bog se moze umoriti.Da li se odmara kad se zene,djeca krvolocno ubijaju u nekim kutovima zemlje.Znaci moze se isto tako odmarati kad meni bude trebao.Takav bog meni ne treba.Ranije sam spomenuo da je bog ljudski mozak.Mi sebe svojom intuicijom postavljamo u odredjene situacije,a ne bog.Mozda bih ja volio da ima neko toliko mocan samo mi je potreban jedan, jedan cvrst razlog i istog momenta cu poceti vjerovati.Jedne prilike na bivsem poslu jedan lik, amerikanac od 60 i kusur godina govori kako abortus nije moralna stvar.Taj isti lik ima kcer koja rodila vanbracno dijete.Ja sam mu postavio pitanje.Neki manijak siluje neku djevojku i ta djevojka zatrudni.Zar ona mora da rodi to dijete?On tvrdi da je to bozija volja.Ja ga pokusavam razumjeti,pa mu odgovaram da taj silovatelj ne treba onda ni odgovarati pred sudom,jer je to ucinio sto je bog tako htio.Ne sjecam se vise kako je konverzacija tekla.Njegovo glupo razmisljanje me nije iznenadilo jer sam vidio da je jedan od ovaca, uostalom sta pametnije cuti kad covjek u poznim godinama je mislio da godina ima 400 i nesto dana (ziva istina).Eto ja sam ga nevjernik naucio da je ustvari 365.
Neki ce se mozda upitati zasto ponavljam neke stvari, jer sam i ranije pisao isto ili slicno.Ako svecenik i hodja u svojim bogomoljamamogu ponavljati isto iz godine u godinu, zasto ja onda to ne bih mogao na svom blogu?

<< Arhiva >>