TOOL

28.06.2007., četvrtak

Uvazeni mislioci su rekli:

"Sve religije su utemeljene na bojaznosti mnogih ljudi i mudrosti nekoliko njih"
Marie Henry Beyle (1821-1867)

"Kad pricamo sa bogom to je molitva.Kad se bog obraca nama to je sizofrenija."
Lilly Tomlin

"Biskup u 80-tim godinama prica isto ono sto su mu govorili u 18-tim godinama" Frederick Nietzsche
"Sta se desava kad umremo.Ironija je to da sva nasa pitanja ce biti odgovorena kad umremo.Citav zivot zivimo da saznamo istinu i jedini nacin da saznamo je da nas udari autobus.Jedini komfort koji nam religija daje je to da je bog vozio taj autobus." John Ryman

"Bog nije sve sto postoji.Bog je sve sto ne postoji." Remy de Gourmont (1858-1915)

"Crkva kaze da je zemlja ravna, ali ja znam da nije jer sam vidio sjenu na mjesecu, i ja vise vjerujem sjeni nego crkvi." Ferninand Magellan (1480-1521)

"Velike katastrofe ljudi...... ce prije pasti kao zrtve velikoj lazi, nego maloj." (ima li vece lazi nego religija?)

Eskim- "Da ja nisam znao za boga i pakao bi li onda isao u pakao?"
Svecenik- "Ne ne bi isao da neznas za to."
Eskim- "Zasto si mi onda rekao."
Annie Dillard-"Hodocasnik na mislecem potoku"

"Dosli su sa biblijom i religijom-ukrali nasu zemlju, unistili nas duh.....i sad nam govore kako bi smo trebali biti zahvalni svemocnome sto smo spaseni."
Poglavica Pontiac (1769)

"Dosli su na nasu zemlju sa biblijom.Rekli su zatvorimo oci i molimo se.Kad smo otvorili oci mi smo imali bibliju a oni zemlju."
Desmond Tutu africki duhovni vodja

"Molimo se bogu.Lakse je nego misliti."
Chapman Cohen (1868-1954)

"Biti ateista potrebno je snaga uma i dobrota srca nadjeno u ne jednom od hiljade."
Samuel Taylor Coleridge (1772-1834) engleski poeticar,kriticar,novinar,filozof

"Kada ponavljate istu stvar stalno iz nedjelje u nedjelju ljudi ce vjerovati u to bilo to istina ili ne.Takodje je lakse pisati teologiju."
Franz Bibfeldt

"Vremenom kako civilizacija napreduje ljudski um postaji inteligentniji,a gluplji kada dodje do religije.Kakav paradoks."
Ovo je moja licna teorija

<< Arhiva >>