OBITELJSKA PRAVA

subota, 16.02.2008.

POSVAJANJE DJETETA

U jučerašnjim novinama je izašao članak o posvajanju djece,naime jedan zanimljiv podatak.. Sramota je da naši ljudi moraju iči posvajati djecu u Ukrajinu i plačati 20000 eura da bi uopče imali dijete?? Taj postupak u Ukrajini traje manje od godinu dana. Koliko ja znam i mi imamo domove za djecu i nisu prazni. Sramota da naša država uopče dozvoljava da naši siročići i dalje ostaju u domu nezbriniti a ljudi idu u druge države i masno plačaju.. Naravno Hrvatska je država na mjestu pa su uvjeti za posvojiti djete da lupiš glavom od zid i čekaš do pet godina onda ili dobiješ djete ili ne(ako si milioner)!!!! Kao posvajatelji moraju dokazati da je posvojenje za dobrobit djeteta a kako nije za dobrobit djeteta to što ga napokon netko želi,što će imati dom,obitelj,ljubav,brigu... A kakva je budučnost tog djeteta u domu??? Bila sam u par domova u ZG i dojmovi su da ne spominjem,ona babuskara što se brine za tu djecu nas je nabrzinu sterala a dok sam stajala pred vratima čula sam toliku buku i galamu odgajateljice neke na djecu... Užas.. Tamo djeci sigurno nije dobro.. Zato naša draga vlada i socijalna su se dobro pobrinuli za zakone i uvjete o posvojenju djece da djeca za svoju dobrobit ostanu u domu do punoljetnosti a onda ćaos snalazi se. Obišla sam i jedno sos selo i bila sam iznenađena to je druga prića naspram domova. Umjesto da nam naši izabrani olakšaju postupak i naravno olakšaju toj djeci.. Mislim da bi ljudima bilo puno lakše posvojiti dijete u HR nego ići u Ukrajinu. još jedno bravo za naše zakone,vladu a pogotovo gospođu Kosor

16.02.2008. u 21:27 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Prosinac 2009 (1)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

ZAKONI,ZAKONČIĆI....... PA SVEGA PO MALO

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr