Ono što ne znate o meni
možda nikad nećete saznati,
a ono što znate
vjerojatno ćete zaboraviti

Ako netko ima volju može se javiti na gmail ili hotmail. Iskreno, veselim se svakom mailu.






Pomozimo maloj Anji

Radinoca Snova - Humanitarne akcije


ljubavje.com

free web counter


Online Users



Ocijeni moj blog


www.blog385.com

Sasvim običan blog jedne (ne)obične klinke

ponedjeljak, 19.11.2007.

Malo o snijegu i zimskim radostima


Iznenadio me snijeg u subotu. Vrlo ugodno iznenadio, a ujedno i razveselio.
Tako sam prije podne provela kraj prozora pijuckajući topli čaj i gledajući kako snijeg polako zabjeljuje okolinu.

Posjetilo me to na djetinjstvo, ono vrijeme prije škole, dok sam stajala kraj prozora i čekala da snijeg stane. Znala sam da tada idemo na sanjke, tata i ja. Poslije sam se vraćala smrznuta kući, ali nije me smetalo. Baka je čekala s čajem da se ugrijem... Lijepa vremena.
Danas me nitko ne može natjerati van. Previše se užasavam zimi. Mnogo puta tijekom zime mrzim snijeg, otežano je kretanje pogotovo ako su ceste neočišćene, ali gledati ga iz tople sobe kako pada nešto je posebno.

Volite li vi snijeg?
Je li vas rezveselio ove godine prvi snijeg (naravno tamo gdje je već padao)?

Svima snježni pozdrav wave

- 07:45 - 29 komentara - Isprintaj - # - On/Off

Prethodni postovi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Misao dana
Budućnost pripada onima koji vjeruju u ljepotu svojih snova.
Elonor Roosevelt