Ono što ne znate o meni
možda nikad nećete saznati,
a ono što znate
vjerojatno ćete zaboraviti

Ako netko ima volju može se javiti na gmail ili hotmail. Iskreno, veselim se svakom mailu.






Pomozimo maloj Anji

Radinoca Snova - Humanitarne akcije


ljubavje.com

free web counter


Online Users



Ocijeni moj blog


www.blog385.com

Sasvim običan blog jedne (ne)obične klinke

ponedjeljak, 01.10.2007.

I više nije hladno...


...
bilo je hladno
koračali smo ulicom...
koračali smo bez ijedne riječi...
gledala sam ispred sebe brojeći korake,
a onda sam te pogledala...
i ti si mene pogledao
i rekao mi da voliš me...
više nije bilo hladno...

Zapamćeni trenutak, a tako se sad osjećam. Opet sam ona stara ja sretan Hvala svima koji su bili ovih dana samnom.

- 18:04 - 28 komentara - Isprintaj - # - On/Off

Prethodni postovi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Misao dana
Budućnost pripada onima koji vjeruju u ljepotu svojih snova.
Elonor Roosevelt