veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (8)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

na blogu će se nalaziti:

(ne)zanimljivosti iz sjebanog života jedne 17.-godišnje djevojke...

Zeko:


Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledat horore.
Kopirajte ga na svoj blog i
tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Tko sam ja?

Ja sam čudna osoba koju malo tko shvati...često uspijem ostati hladna ali nisam bezosjećajna,,
poznajem
puno ljudi ali imam vrlo malo pravih prijatelja,,nemam previše sreće u ljubavi(puno flertova-veza malo),,vrlo lako se zaljubim a teško prebolim..
ovan sam u horoskopu-vatrena,
temperamentna,
izdržljiva,pametna,snalažljiva,
lukava,podmukla i još mnogo drugih stvari..takva sam,kakva sam! ljudi ili me vole ili ne,no što ja tu mogu.ako me prihvatite ne pokušavajte me mijenjati..
moj mail je:mala-from-bj@hotmail.com a ICQ br:413-320-625
kod mene sreća nikad dugo ne traje..uvijek izgubim osobe kad ih zavolim..
na iskon chatu nick mi je: bjelovarcanka1
živim u Klokočevcu(7minuta vožnje autom udaljen od Bjelovara)
škola:trgovačka, 2 razred, prije,za vrijemethumbup i poslije škole na kavi sam u Opiumu,iv-u,luni ili u špici...party
ah,,što još reći? moto mi je: živi kao da ti je svaki dan posljednji jer nikad
neznaš što sutra donosi..užasno sam tvrdoglava i rijetko opraštam,popuštam i zaboravljam
jer neželim stečena iskustva "baciti samo tako kroz prozor"
Volim:sebe,kad sam u pravu,obitelj,prijatelje,sve što je lijepo,izlaske,domovinu,ples,
alkohol,shoping,
praznike i sve što općenito vole mladi..
Ne volim:kad nisam u pravu,umišljene,cinične,bahate i dvolične ljude! rat,svađu,tugu,
školu, neke osobe,,lažne prijatelje i još mnogo toga..
mislim da sam pretjerala sa pisanjem,stoga...mah

par "pametnih" riječi...

5 stvari koje se nemogu vratiti:
1. kamen kada je bačen
2.riječ nakon što je rečena
3.mogućnost nakon što je izgubljena
4.vrijeme što je prošlo
5.ljubav za koju se ne bori

PRIJATELJSTVO-uvijek ga trebaš,
ali za to trebaš
naći pravu osobu jer nije svatko spreman biti
najbolji prijatelj..

LJUBAV-prekrasna stvar kada si voljen i kada ti je ljubav
uzvraćena,ali kada ne...onda je to sjebano...

nikad nikome nemoj oduzeti nadu! možda je to sve što imaju!
i za kraj ZAPAMTI: život je prekratak,prekrši pravila,ljubi polako,voli iskreno,smij se nekontrolirano,nemoj se kajati za bilo šta što ti mami osmjeh na lice i nežali za stvarima koje nisi učinio/la..

nedjelja, 25.02.2007.

ewo me...

nisam pisala neko vrijeme,iskreno, nije mi se dalo..nego,,subota je prošla odlično,,ekipa je bila odlična a i derali smo po stock-uparty i kasnije po pivi,,ugl. nalili smo se..bila je ludnica,,bili smo prvo u parku pili pa otišli u iv,,zatim u lunu pa opet u iv i onda u sedmicu..ma neznam ni kako opisati to sve,,jednostvano super..plesali smo,pjevali,,ma baš smo se urokali nakon mnogo vremena,,(da možeš mislit nut) najbolje je što se sjećam samo svoje ekipe a ostalih ljudi oko mene kao da i nije bilo..lud
došla ja doma,otuširala se i u krevet,,pogodite? odmah sam zaspala,,jest da se soba malo okretala ali nema veze..odmah sam zaspala...ujutro se probudila malo mi nije bilo dobro i tak,,al oksmijeh pozzdravljam sve ljude koje (ni)sam vidjela u gradu..



...ne zaboravi živjeti..danas živjeti! Misli i na druge koje moraš voljeti,,njima moraš od sebe dati ono najbolje,,ne zaboravi da ti je svaki dan darovan kao vječnost...



| CoMmEnTaRiChI (2) | PrInTaNjE | # |